Nokia 603'mü? Samsung Galaxy Gio mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haestrk

Haestrk

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 603'mü? Samsung Galaxy Gio mu?
Arkadaşlar telefon alacamda ikisi arasında karar veremedim ?
 


leqo35

leqo35

Üye
walla kardeşim bende senin gibi gio ile 603 arasında çok gittim geldim ve nokia 603 aldım gayet memnun um android arkdaşımda var çok hoşuma gitmedi açıkçası ezelden beri nokia kullanıyorum.603 ün eksiler bana göre ön kamera ve flash olmaması başka hiç bi sorunu yok HD oyunlar olsun filen hiç kasmadan oynabiliyosun android göre pek oyunu yok tabi ama yakında çıkar diye düşünüyorum.başka bi sorun varsa yazabilirsin yardımcı olurum
 
R.A.M

R.A.M

Üye
iki telefonda farklı sistem var androidli telefonla symbian telefonu karsılastırmak yanlış olur senîn ne isteyecegne baglı temel özellik bakımından 603 daha üstûn
 
doctorrr

doctorrr

Üye
603 iyi bir seçim olacaktır :spr
 
Polymath

Polymath

Üye
Gio ole çoğu android oyununu oynayamazsın. En azından nokiada oyun az ama kasmadan çalıştırıyor. Donanımları güzel. 603 derim ama biraz butcen varsa yada para biriktir galaxy w yada neo v al
 
15097

15097

Üye
O fiyata android alinmaz.603 oneririm
 
Haestrk

Haestrk

Üye
    Konu Sahibi
Ben telefonu modem olarak kullanmak istiyorum. Tablet sadece wirelessle çalışıyor bendede vodafone'nun sınırsız interneti var . Hangi sistem daha iyi olur
 
leqo35

leqo35

Üye
tabi kardeşim kullanabilirsin nokia 603 de var.
 
StaLKeR-190E

StaLKeR-190E

Üye
603
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Tabii ki 603.
 
akondd

akondd

Üye
O paraya 603 harika
 
ismail

ismail

Üye
603 :d
 
ismail

ismail

Üye

Hadi bakalım o zaman 701 yerine Neo V de olur :D
pek android düşünmüyom. Yakın arkadaşımda neo v vardı 1 gün verdi bana içim ısınmadı :)

2016 ya kadar symbian. Sonra Wp. Wp güzel olmazsa o zaman android :) :tşk:
 
El-CD

El-CD

Üye
603 ;)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye

pek android düşünmüyom. Yakın arkadaşımda neo v vardı 1 gün verdi bana içim ısınmadı :)

2016 ya kadar symbian. Sonra Wp. Wp güzel olmazsa o zaman android :) :tşk:
Hayırlı olsun şimdiden o zaman :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kaanpro
Cevap
10
Görüntüleme
420
Kaanpro
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt