Nokia 603'mü? Samsung Galaxy Gio mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CasuS_87

CasuS_87

Üye
603 :good:
 


andezitt

andezitt

Üye
bu soruyu sorman hata kardeşim hiç düşünmedin 603 al geç yahu niye düşünüyosun ki. o paraya android alınmaz.
 
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye
dusunmene bile gerek yok. Tabii ki 603.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Tartışmasız 603
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
603
 
droido xx

droido xx

Üye


Katılıyorum :oke: Gio kullandım ben oyunlar için hiç optimize değil zaten kullanınca böyle android olmaz olsun dersin :D O kadar kötü değil ama sonuçta giriş seviyesi telefon işte ne beklersin 500 tl lik androidden ? :bilmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kaanpro
Cevap
10
Görüntüleme
422
Kaanpro
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt