Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ne alaka arkadaşım? Sen iphone un yapabildiği şeyleri biliyormusun sanki? Dışarı çık git bi teknoloji mağazasına bak kulaklık falan her türlü aksesuarda iphone için (for ipod iphone ipad) gibi şeyler var. Uygulamalarıyla bir rc helikopter veya rc araç sürebilirsin. Her türlü yetenek var. Yada psp deki kadar iyi ve çok oyun da var. Her şey mevcutken bilinçli bir kullanıcıysan nasıl olur da kazık yersin? Fiyatı yüksek ama her çoğu testte en son çıkan android chazları da geçiyor. Sanırım yorum kasmak için yazıyorsunuz.
Ben cihazlar arası aman aman fark olmadığı için desteği vermesinin kolay olduğunu düşünüyorum yani öyle 3gs kullanıcısı da rahat etsin diye değil 3gs de satılsın diye o kişisel fikrim.