Cezzbedici3
Üye
5 olmasını beklemiyordum zaten.. New iPhone olacağına şüphem dahi yok..
Esas soru bundan sonra isimlendirme hep böylemi olacak..
2012 - New iPhone
2013 - New İphone
Böyle olamaz heralde bir iki yıl sonra hangi cihazdan bahsedildiği anlaşılmaz işler karışır.. Apple Tüm segmentteki ürünlerinde bunu bir kere yapacağa benziyor..
New İpad
New iPhone
New iMac...
Bu isimlendirme her ürüne bir kere yapıldıktan sonra devamı nasıl olacak asıl merak konusu bu..
Esas soru bundan sonra isimlendirme hep böylemi olacak..
2012 - New iPhone
2013 - New İphone
Böyle olamaz heralde bir iki yıl sonra hangi cihazdan bahsedildiği anlaşılmaz işler karışır.. Apple Tüm segmentteki ürünlerinde bunu bir kere yapacağa benziyor..
New İpad
New iPhone
New iMac...
Bu isimlendirme her ürüne bir kere yapıldıktan sonra devamı nasıl olacak asıl merak konusu bu..




