iPhone 5'i boşuna beklemeyin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
5 olmasını beklemiyordum zaten.. New iPhone olacağına şüphem dahi yok..
Esas soru bundan sonra isimlendirme hep böylemi olacak..
2012 - New iPhone
2013 - New İphone

Böyle olamaz heralde bir iki yıl sonra hangi cihazdan bahsedildiği anlaşılmaz işler karışır.. Apple Tüm segmentteki ürünlerinde bunu bir kere yapacağa benziyor..
New İpad
New iPhone
New iMac...
Bu isimlendirme her ürüne bir kere yapıldıktan sonra devamı nasıl olacak asıl merak konusu bu..
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Tahmince yine 5 olarak çıkar nokia gibi tutup her modele alakasız isimler koyacak değiller ya adamlar yapıyor 3 diyor bi gelişmişini yapıyor 3gs diyor sonra 4r geçiyor nokiaya bakıyorsun c6–00 yapıyor sonra 01 yapıyor tamamen farklı bir işletim sistemi ve model sonra biraz üstünü c7 yapıyor sonra n8 geliyor falan oluyor 701 bilmem ne ıphone politikası güzel az yapıyor öz yapıyor desteğide kesmiyor valla hrlal olsun:)
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
eylül 12 gibi gelecegi bekleniyor
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Tahmince yine 5 olarak çıkar nokia gibi tutup her modele alakasız isimler koyacak değiller ya adamlar yapıyor 3 diyor bi gelişmişini yapıyor 3gs diyor sonra 4r geçiyor nokiaya bakıyorsun c6–00 yapıyor sonra 01 yapıyor tamamen farklı bir işletim sistemi ve model sonra biraz üstünü c7 yapıyor sonra n8 geliyor falan oluyor 701 bilmem ne ıphone politikası güzel az yapıyor öz yapıyor desteğide kesmiyor valla hrlal olsun:)

Nokia her segmente hitap etmeye çalışıyor. Apple gibi sadece üst seviyeye değil. Herkes zevkine ve parasına göre cihaz seçiyor. İsimler saçma değil. O senin düşüncen. Asıl new bana göre saçma.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Tahmince yine 5 olarak çıkar nokia gibi tutup her modele alakasız isimler koyacak değiller ya adamlar yapıyor 3 diyor bi gelişmişini yapıyor 3gs diyor sonra 4r geçiyor nokiaya bakıyorsun c6–00 yapıyor sonra 01 yapıyor tamamen farklı bir işletim sistemi ve model sonra biraz üstünü c7 yapıyor sonra n8 geliyor falan oluyor 701 bilmem ne ıphone politikası güzel az yapıyor öz yapıyor desteğide kesmiyor valla hrlal olsun:)
Isimler konusunda katiliyorum
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
5 olmasını beklemiyordum zaten.. New iPhone olacağına şüphem dahi yok..
Esas soru bundan sonra isimlendirme hep böylemi olacak..
2012 - New iPhone
2013 - New İphone

Böyle olamaz heralde bir iki yıl sonra hangi cihazdan bahsedildiği anlaşılmaz işler karışır.. Apple Tüm segmentteki ürünlerinde bunu bir kere yapacağa benziyor..
New İpad
New iPhone
New iMac...
Bu isimlendirme her ürüne bir kere yapıldıktan sonra devamı nasıl olacak asıl merak konusu bu..
Ytl gibi isim degistirirler sonra :P:
 
aleranol

aleranol

Üye
bunu zaten biliyorduk bunun tekrar açılmasının sebebi nedir?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
The new iphone 3gs çıkar sonra
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


Nokia her segmente hitap etmeye çalışıyor. Apple gibi sadece üst seviyeye değil. Herkes zevkine ve parasına göre cihaz seçiyor. İsimler saçma değil. O senin düşüncen. Asıl new bana göre saçma.

bu kesin değilki.
 
15097

15097

Üye
iPhone 5 olmayacağını biliyordum :zzz:
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Tahmince yine 5 olarak çıkar nokia gibi tutup her modele alakasız isimler koyacak değiller ya adamlar yapıyor 3 diyor bi gelişmişini yapıyor 3gs diyor sonra 4r geçiyor nokiaya bakıyorsun c6–00 yapıyor sonra 01 yapıyor tamamen farklı bir işletim sistemi ve model sonra biraz üstünü c7 yapıyor sonra n8 geliyor falan oluyor 701 bilmem ne ıphone politikası güzel az yapıyor öz yapıyor desteğide kesmiyor valla hrlal olsun:)
Asıl Apple'ınki saçma New diye isim koymak kadar salakça bir davranış olamaz. New Ipad komik :)
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
Vu tasarimla çikarsa güzel
 
avcitalip

avcitalip

Üye
o resimler çakmadır orayı geçin çünkü apple'ın okadar aksesuarı var o usb hubunu değiştirmezler

birde demedi demeyin yeni iPhone'un adı bence "iPhone 4GS" Olacak (iphone 3,iphone 3s,iphone 3gs gibi)

5 olması biraz zor anca seneye olur bence...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
o resimler çakmadır orayı geçin çünkü apple'ın okadar aksesuarı var o usb hubunu değiştirmezler

birde demedi demeyin yeni iPhone'un adı bence "iPhone 4GS" Olacak (iphone 3,iphone 3s,iphone 3gs gibi)

5 olması biraz zor anca seneye olur bence...

iphone 3s diye bir model yok 3g ve 3gs var.
 
WebStyle

WebStyle

Üye
"Steve Jobs hayatta olsaydı belki hersey daha farklı olurdu" WebStyle :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt