cyber
Üye
Tegra 2'ymiş benim kafa iyice karıştıRamazanda açlık vurmuş özür dilerim
![]()
tegra 2 de solanın ekrank kartından iyi değil galiba
Tegra 2'ymiş benim kafa iyice karıştıRamazanda açlık vurmuş özür dilerim
![]()
adan haklıAtrix öneririm Çift çekirdek,Tegra2 daha da bir şey demiyorum![]()
tartışmasız atrix
- - - Eklendi - - -
adan haklı
Yorum benim uploadladığım bir videoya Youtube'dan gelmişti 
Adan haklı
Böyle yazınca şu yorum aklıma geldi:
"Bence bu bonba ucuna anpül takılmış bonba"Yorum benim uploadladığım bir videoya Youtube'dan gelmişti
![]()

Adan haklı![]()

Adan haklı![]()

Şüphesiz solakonu güncelll![]()
wonder mı yoksa sola mı arkadaşlar ???

konu güncelll![]()
wonder mı yoksa sola mı arkadaşlar ???

