800 tl ye kadar telefon önerisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
iphone 3gs
neo v
neo
ray
galaxy w
galaxy s
xperia u
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Atrix öneririm Çift çekirdek,Tegra2 daha da bir şey demiyorum :D
 

SensitiveFocus

Üye
xperia sola
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
tartışmasız atrix

- - - Eklendi - - -


adan haklı

Böyle yazınca şu yorum aklıma geldi:

"Bence bu bonba ucuna anpül takılmış bonba" :d: Yorum benim uploadladığım bir videoya Youtube'dan gelmişti :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
arkdaşlar neo V gerçekten ilgimi çekti ama şu görüntülü konuşama olayıda olsaydı çok iyi olacaktı o kadar para veriyoruz sonuçta .
aynı özelliklere sahip görüntülü konuşması olan telefonlar sanki daha iyi olur gibi geldi ?
 
Symbianize

Symbianize

Üye
motorola artrix
 
crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar neo V gerçekten ilgimi çekti ama şu görüntülü konuşama olayıda olsaydı çok iyi olacaktı o kadar para veriyoruz sonuçta .
aynı özelliklere sahip görüntülü konuşması olan telefonlar sanki daha iyi olur gibi geldi ?
 
crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
öneri yok mu öneri ?
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
bak önü acik bir tel alki güncellemeleride alsin büyük ihtimal neo v Jb yi alacak
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
603 hem stabil hem guclu iyi bir cihaz fp 2 de gelecek
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Neo v ;)
 
crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
konu güncelll :D :D

wonder mı yoksa sola mı arkadaşlar ???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
Xsodia
Cevap
4
Görüntüleme
768
franklinda
azattt
Cevap
5
Görüntüleme
833
azattt


Üst Alt