(ANA KONU)Stardroid BAŞARISIZ!

Sponsorlu Bağlantılar

15097

15097

Üye

kötü bişey olduğunun sanmıyorum.
çünkü biri daha denemiş.




resimler berbat ama olsun benim değil :D
2.resimd ealtta stardroid yazıyor 1.resimd eise patch menüsünü göstermişler.
:eller: güzeell :) sen bu resimleri nereden buluyorsun twitter'da yok?
 


.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi

taka78

Üye
hey burda star 2 hakkında da bişeyler var ama sanırım hayır diolar
 
MrFinito

MrFinito

Üye
Ohooo daha 1-2ay sürecek gibi

- - - Eklendi - - -

Ohooo daha 1-2ay sürecek gibi
 
15097

15097

Üye
1-2 ay mı şlfklkamaklfjlf.öfö.wdşlfçws :( :( somuru: bende onu bekliyordum hayallerim suya düstü :off:
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
15097

15097

Üye

asdfghjklçkjlg.........

android telefon alırım la ben o zamana kadar :angry:
:ehe ben ekim ayında cıkacak olan iphone'dan yada note 2'den almayı dusunuyorum :hmmm ikiside halen cıkmadı bu yuzden daha karar veremedim :D
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi

:ehe ben ekim ayında cıkacak olan iphone'dan yada note 2'den almayı dusunuyorum :hmmm ikiside halen cıkmadı bu yuzden daha karar veremedim :D
note 2 al bence.
ios kapalı bir işletim sistemi android kadar kişiselleştiremezsin.
iosun tek sevdiğim yanı app storesi.google play de güzel ama ios kadar çeşitlilik fazla yok.
 
15097

15097

Üye

note 2 al bence.
ios kapalı bir işletim sistemi android kadar kişiselleştiremezsin.
iosun tek sevdiğim yanı app storesi.google play de güzel ama ios kadar çeşitlilik fazla yok.
daha cıkmadılar ama hic fikrim yok acıkcası.once bir cıksınlar sonra karar vermek daha mantıklı olur.hatta konu bile acabilirim :)
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
uplayalım biraz :D
daha hala bi gelişmede yok :S
 
15097

15097

Üye
Yapacaklarına inanmıyorum.Star'ı Android'e çevirmek yerine Star için WhatsApp Messenger yapsalar daha iyi olur :ehe

- - - Eklendi - - -

edit: Android yapınca WhatsApp'ta olur zaten :zzz: :ah


- - - Eklendi - - -

3 yeni tweet gelmiş.sanırım olumlu :eller:
 

taka78

Üye
daha fazla bilgi
 
ugur1000

ugur1000

Üye
PFF bende sandım ki orijinal android sadece mxeeil miydi onla yapılan bir tema ...keşke asıl androidi yüklemeye ugraşsaydınız...

- - - Eklendi - - -

Yahu ne trolldroid'i :( adam gibi android indirip kuralım 1.6 donut.ohh mis :) kullanalım orjinal orjinal :)

- - - Eklendi - - -

stardroid'den hala yeni bir tweet yok en son 16'sında atmıs ayın.yeni tweet gelmesi yakındır. :hmmm nasıl bir gelisme gelecek bu sefer merak ettim iyice :hmmm

stardroid diye bişey yok sadece mod bildiğimiz android 1.6 filanyok yani bi ara ios modları bile var boşuna beklemeyin yani bence androidin tüm özellikleri olmaz starda ne varsa aynısı ;)
 
15097

15097

Üye
PFF bende sandım ki orijinal android sadece mxeeil miydi onla yapılan bir tema ...keşke asıl androidi yüklemeye ugraşsaydınız...

- - - Eklendi - - -



stardroid diye bişey yok sadece mod bildiğimiz android 1.6 filanyok yani bi ara ios modları bile var boşuna beklemeyin yani bence androidin tüm özellikleri olmaz starda ne varsa aynısı ;)
Android 1.6'nin tüm özellikleri olacak diye biliyorum.Ama hepsini kullanabilecek miyiz orasını bilemiyoruz :bilmm
 

rapocal87

Üye
işletim sistemini değiştirebilecekelrini sanmam ve büyük ihtimal donma yaşanır. starda ne güzel ki bu güzel olsn :D
 
15097

15097

Üye
işletim sistemini değiştirebilecekelrini sanmam ve büyük ihtimal donma yaşanır. starda ne güzel ki bu güzel olsn :D
Değiştirecekler işte adamlar kaç yıldır onun için uğraşıyorlar :hmmm
 

Benzer Konular



Üst Alt