15097
Üye
bilgilendirme için sağolBunlar sıfırdan samsung star'a tema yapmak isteyenler için adresleme kodları.

bilgilendirme için sağolBunlar sıfırdan samsung star'a tema yapmak isteyenler için adresleme kodları.

hammmmm neyse sonuçta seneye (ALLAH ın izni ile) fen yada atatürk anadoluya gidince nasıl olsa ipad2 veya iphone 4s veya galaxy note veya galaxy s3 gelcek inş o yüzden çokda umursamsadım

hoşgeldindöndüm arkadaşlar.
evet daha hala uğraşıyorlar :/
uğraşşınlarda bitirsinler en kısa zamanda.bizde sıkıldık beklemekten 
hoşbulduk
hoşgeldinuğraşşınlarda bitirsinler en kısa zamanda.bizde sıkıldık beklemekten
![]()
yani
Üzüldüm bak şimdi sana
hoşbuldukyani
![]()
ben ortaya atıldığı günden beri bekliyorum :/
Çok beklemişsin bence.Bir aksilik olupta yapamazlarsa yazık olucak sana 
Valla hiç bilmiyorumKötümser olmak istemiyorum ama stardroid de yalan olacak gibi.
Ama inşallah yalan değilde gerçek olur 
Üzüldüm bak şimdi sanaÇok beklemişsin bence.Bir aksilik olupta yapamazlarsa yazık olucak sana
![]()
bilemiyorum.ama sonu montedroid gibi olursa cidden üzücü olurKötümser olmak istemiyorum ama stardroid de yalan olacak gibi.

inşallah.
Valla hiç bilmiyorumAma inşallah yalan değilde gerçek olur
![]()
hahaeski starıma işkence çektirmek istiyorum
- - - Eklendi - - -
sonuçta kullanmıyorum.
- - - Eklendi - - -
bu arada nasıl kurulacağı hakkında ayrıntılı bilgi versen ?

lise ingilizcesiblue tr maşallah ingilizcen benim ki kadar iyisitenin forumuna baktımda aktif bir üyesisin ve ayrıca orda 1.5 denemesi bittiği yazıodu doğru mu???????



Yahu ne trolldroid'iadam gibi android indirip kuralım 1.6 donut.ohh mis
kullanalım orjinal orjinal
- - - Eklendi - - -
stardroid'den hala yeni bir tweet yok en son 16'sında atmıs ayın.yeni tweet gelmesi yakındır.nasıl bir gelisme gelecek bu sefer merak ettim iyice
![]()

bendeBen hâlâ inanamıyorum orjinal android for star![]()

hâlâ tweet atmamışlarbugün atsalar bari.meraktan çatlamak üzereyim
![]()
evet ya facede bişey yok,twitterde bişey yok,dfg starmods ta bişey yok off.

kötü bişey olduğunun sanmıyorum.
Ya iyi bir sey oldu ya kotu bir sey![]()

