(ANA KONU)Stardroid BAŞARISIZ!

Sponsorlu Bağlantılar

ugur1000

ugur1000

Üye
durdurulsa facebook yada twiterda derlerdi inşallah tırt olmamıştır
 


zorbey27

zorbey27

Üye
gözünüzü sevim biriniz yardımcı olun 1 aydır kafayı yicem internete giremiyorum daha önce böle bi sorun yoktu durduk yere cikti nete giremiyorum hattım avea :(
 

sercan42_

Üye
Kardeşim ya manuel olarak yapıcan yada olmazsa firmware at derim(2 mesaj daha atarsan rutbe atliyosun soleyem)
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
en son tweet 6ağustos :D:D

eylüle gireceğiz nerdeyse şurda 1hafta kadar var.
ilerleme yokki tweette atmıyorlar tahminimce:hmmm
 

sercan42_

Üye
:d:
 
zorbey27

zorbey27

Üye
Kardeşim ya manuel olarak yapıcan yada olmazsa firmware at derim(2 mesaj daha atarsan rutbe atliyosun soleyem)

firmware nasil yüklücem yardımcı olurmusun ne denediysem banamıısn demedi tlfn :(
 

sercan42_

Üye
reis telefon modeli 5230w/5233w/5230/5233:islik
 

sercan42_

Üye
Ben bûtún umidimi kaybettim seneye android telefon alcam stardroid olaydı almazdîm

- - - Eklendi - - -

Burak arkadaşım bence facebook sayfasını mesaj yağmuruna boğalım diğer arkadaşlara da söylüyorum

- - - Eklendi - - -

Burak arkadaşım bence facebook sayfasını mesaj yağmuruna boğalım diğer arkadaşlara da söylüyorum
 

sercan42_

Üye
beyler stardroidin sitesine mesaj attım ve cevap aldım
İşte anlaşma, dev ekibi - ben dahil - tüm öğrenciler. Biz üniversiteye girmek / istediğimiz iş almak istiyorsanız biz çalışmak zorunda.
Olduğunu zor A-Levels - Ben, okulda benim son 2 yıldır ilk (A-Levels eğitim) ve benim konuları F. .. Uther Matematik, Fizik, Kimya ve Pyscology vardır yıl 12 giriyorum.Sınıflarda ben eğitimlerini alabilirim dersleri ve ne gidin hangi üniversite belirlemek olsun. Ben todo istediğiniz kursu yapmak için en azından 4 A (sınav% 90 üzeri) gerekir. Ben sadece tatillerde (ve bazen bile o) bu çalışabilirsiniz nedeni budur ve ben Celal benzer bir durumda olduğunu hayal (eğitim / sınav sistemi Fransa'da biraz farklı olsa da) ve takımın geri kalanı. Biz kimseyi kandıramazsın sığınak, ilerleme ama şimdi tatil bitti olmuştur, çalışma / okul bu değil ise bütün sınıflarda sonra biz temelde bizim hayatımızın geri kalanını belirlemek olsun, ilk gelmelidir.

yani kısacası diyorlarki öbür yaza kadar bekliyecez
ben bizimi kandırıyorsunuz die mesaj göndermiştim
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
beyler stardroidin sitesine mesaj attım ve cevap aldım
İşte anlaşma, dev ekibi - ben dahil - tüm öğrenciler. Biz üniversiteye girmek / istediğimiz iş almak istiyorsanız biz çalışmak zorunda.
Olduğunu zor A-Levels - Ben, okulda benim son 2 yıldır ilk (A-Levels eğitim) ve benim konuları F. .. Uther Matematik, Fizik, Kimya ve Pyscology vardır yıl 12 giriyorum.Sınıflarda ben eğitimlerini alabilirim dersleri ve ne gidin hangi üniversite belirlemek olsun. Ben todo istediğiniz kursu yapmak için en azından 4 A (sınav% 90 üzeri) gerekir. Ben sadece tatillerde (ve bazen bile o) bu çalışabilirsiniz nedeni budur ve ben Celal benzer bir durumda olduğunu hayal (eğitim / sınav sistemi Fransa'da biraz farklı olsa da) ve takımın geri kalanı. Biz kimseyi kandıramazsın sığınak, ilerleme ama şimdi tatil bitti olmuştur, çalışma / okul bu değil ise bütün sınıflarda sonra biz temelde bizim hayatımızın geri kalanını belirlemek olsun, ilk gelmelidir.

yani kısacası diyorlarki öbür yaza kadar bekliyecez
ben bizimi kandırıyorsunuz die mesaj göndermiştim
hay maşallah birdahaki yaz he ben belki o zamana kadar android telefon alırım kimi kandırıyor bunlar.
başarısız oldu bence.
 

sercan42_

Üye
:hmmmBELKİ HİÇ BAŞLAMADILAR:hmmm
 
MrFinito

MrFinito

Üye

sercan42_

Üye
:hmmmöylemi
 
esokmen

esokmen

Üye
tırt oldu yani
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ya bu telefonu android yapsalar ne olacak ki? Git normal halini kullan daha iyi.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
kardeşim sen işletim sistemsiz telefona daha iyi mi diyon yani öğren de gel

Kullandığı işletim sistemi ne kadar stabil olabilir acaba? android yoğun bir sistem bu telefon nasıl kaldıracak??samsumg jet te bile ne kadar kötu.bunda nasıl olur acaba.sen de bunlari düşünde gel
 

sercan42_

Üye
olsun en azından angry birds oynarız:D
 

Benzer Konular



Üst Alt