beyler stardroidin sitesine mesaj attım ve cevap aldım
İşte anlaşma, dev ekibi - ben dahil - tüm öğrenciler. Biz üniversiteye girmek / istediğimiz iş almak istiyorsanız biz çalışmak zorunda.
Olduğunu zor A-Levels - Ben, okulda benim son 2 yıldır ilk (A-Levels eğitim) ve benim konuları F. .. Uther Matematik, Fizik, Kimya ve Pyscology vardır yıl 12 giriyorum.Sınıflarda ben eğitimlerini alabilirim dersleri ve ne gidin hangi üniversite belirlemek olsun. Ben todo istediğiniz kursu yapmak için en azından 4 A (sınav% 90 üzeri) gerekir. Ben sadece tatillerde (ve bazen bile o) bu çalışabilirsiniz nedeni budur ve ben Celal benzer bir durumda olduğunu hayal (eğitim / sınav sistemi Fransa'da biraz farklı olsa da) ve takımın geri kalanı. Biz kimseyi kandıramazsın sığınak, ilerleme ama şimdi tatil bitti olmuştur, çalışma / okul bu değil ise bütün sınıflarda sonra biz temelde bizim hayatımızın geri kalanını belirlemek olsun, ilk gelmelidir.
yani kısacası diyorlarki öbür yaza kadar bekliyecez
ben bizimi kandırıyorsunuz die mesaj göndermiştim