ben aslında pondusssum :zong:
CABBAR Üye Yuh geçen sene yaz okulunda yazmıştım bunu o zamandan beri kimse yazmamış Buradaki arkadaşları seviyorum
Yuh geçen sene yaz okulunda yazmıştım bunu o zamandan beri kimse yazmamış Buradaki arkadaşları seviyorum