ferhat000
Üye
Bu sizde de mi öyle ? önüne geçilmez mi :D
Merhaba arkadaşlar açıkçası nokia der geçenlerdendim son zamanlarda sürekli sorun yaşamaya başladım ve çok sıkıcı bir hal almaya başladı imkanım olsa satmayı düşünüyorum. Neyse soruna gelirsek ; diyelim 23.00 da telefonumu kapattım bi arkadaşım 23.30 da mesaj attı ben telefonu 06.00 da açtım diyelim gelen mesaj 06.00 da atılmış gibi görünüyor neden böyle sadece bende mi böyle ya da bir programla düzgün saatleri kontrol edebilir miyim ? kısacası atılan saatti yazmasını istiyorum ama telefon açıldıgında atılmış gibi gösteriyor kaç kere flash attım çözülmedi hardformat arrım yine çözülmedi ne yaptıysam çözülmedi hattım turkcell diğer telefona taktım hattımı hiçbir sorun yok telefonum c6-01 yardımlarınızı bekliyorum 




