Bu sizde de mi öyle ? önüne geçilmez mi :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ferhat000

ferhat000

Üye
    Konu Sahibi
Bu sizde de mi öyle ? önüne geçilmez mi :D
Merhaba arkadaşlar açıkçası nokia der geçenlerdendim son zamanlarda sürekli sorun yaşamaya başladım ve çok sıkıcı bir hal almaya başladı imkanım olsa satmayı düşünüyorum. Neyse soruna gelirsek ; diyelim 23.00 da telefonumu kapattım bi arkadaşım 23.30 da mesaj attı ben telefonu 06.00 da açtım diyelim gelen mesaj 06.00 da atılmış gibi görünüyor neden böyle sadece bende mi böyle ya da bir programla düzgün saatleri kontrol edebilir miyim ? kısacası atılan saatti yazmasını istiyorum ama telefon açıldıgında atılmış gibi gösteriyor kaç kere flash attım çözülmedi hardformat arrım yine çözülmedi ne yaptıysam çözülmedi hattım turkcell diğer telefona taktım hattımı hiçbir sorun yok telefonum c6-01 yardımlarınızı bekliyorum :dry:
 


keys1903

keys1903

Üye
evet bosuna flsh atma aynı sorun bendede var
 

MücahitTokgöz

belki bu durum diğer markalı telefnlardada vardr genel durum olablr.
 
abdurrahmancam

abdurrahmancam

Üye
mesajlardan klasörlere gelip mesajı görüntüleyin mesaj bilgilerine bakın tamamdir, grup olarak gösterirken telefona gelme saatini gösteriyor
 

sefaturut

Üye
Benimki turkcell turkcellerde hep böyle.
 
23palulu23

23palulu23

Üye
bu her telefonda böyle. Telefon kapalıysa mesaj alamaz zaten telefon sen telefonu açtığın zaman gelir saat de o olur.
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
sorun çözüldüğüne göre :locked:
 
emreli01

emreli01

Üye
saati tarihi veren oparötör değilmi nie telefon veriyor bendede aynı sorun var direk gostermesi lazım tarihi :hmmm

- - - Eklendi - - -

yani gönderildigi andaki zamanı gostermesi lazım çoooook saçma :/
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sorun cözüldügüne göre konu :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt