Huawei Ascend p1 vs Samsung Galaxy S2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oqlahoma

Üye
    Konu Sahibi
Huawei Ascend p1 vs Samsung Galaxy S2
Benim bir yakinim 2 si arasinda kaldi sizce hangisi
 


serif55

serif55

Üye
Ben olsam huawei yi tercih ederdim aralarında bariz bi fark var çünkü
 
|SEÇKiN|

|SEÇKiN|

Üye
Ben olsam huawei yi tercih ederdim aralarında bariz bi fark var çünkü


ama şu da var:

Biri Samsung, diğeri Çin malı!

hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!
 
Türe

Türe

Üye
Ascend P1 :oke:

- - - Eklendi - - -




ama şu da var:

Biri Samsung, diğeri Çin malı!

hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!

Samsung'da kore malı ? Ha çin Ha kore ? iPhone'un parçaları da çin üretimi ?
 

oqlahoma

Üye
    Konu Sahibi



ama şu da var:

Biri Samsung, diğeri Çin malı!

hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!

Samsung da kore mali her sey cinde uretiliyor bu huawei yi niye disliyorsunuz 2-3 sene sonra bir dev olabilir ayni sey hyundai araba markasi ilk ciktiginda satmaz dediler simdi dunya devi huawei de boyle olcak neyse akrabaya solerim ben p1 alsin
 
serif55

serif55

Üye


Biri Samsung, diğeri Çin malı!


Parçaları Çin de üretilmeyen elektronik alet çok az sayıda kalmışken hala herkes çin malı çin malı die kötülüyor, iyi o zaman yakında kimse telefon fln kullanamasın nasıl olsa çin malı olucak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
legolas29

legolas29

Üye



ama şu da var:

Biri Samsung, diğeri Çin malı!

hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!
Bazıları böyle işte ...senin gibi.Senin şu an evinde bulunan malların yarısı çin malı iken direk böyle ayrımcılık yapıyorsun.Olabilir senin seçimin ama çok cahilce bir yorum olmus arkadaşım.Ben t20 kullanıyorum o da çinmalı ama bir hata veyahut bir problem görmedim ...Çok önyarıglı bir milletiz...
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
eğer Huawei için güzel ROMlar varsa tercih edilebilir
 
Dampierre

Dampierre

Üye
Karar senin. Huawei nin tek artisi ekran cozunurlugu ama bana kalirsa s2 deki super amoled den iyi degildir.

- - - Eklendi - - -

Tek artisi derken her ikiside esit sayilir ama huawei de extradan bir arti var
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Ben s2 yı satıp huawei almayı düşünüyorum da hemen degil biraz beklemekte fayda var
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
S2'nin tek avantajı zamanının amiral gemisi olması. Rom felan rahat bulunur, bir sorunu olursa rahat çözülür. Ama huawei ucuz. Tercih meselesi yani.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ascend P1 derim her ne kadar Çin de olsa Samsung da Kore malı sonuçta ;) İkisi de Cortex A9 da olsa Ascend 1500 MHz ;) Ayrıca ekran çözünürlüğü de fazla ama çok aşırı fark da yok bunu da belirteyim ;)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
S2'nin tek avantajı zamanının amiral gemisi olması. Rom felan rahat bulunur, bir sorunu olursa rahat çözülür. Ama huawei ucuz. Tercih meselesi yani.
Huawei nin de arayüzü felan berbat ama kardeşim :zzz:
 
|SEÇKiN|

|SEÇKiN|

Üye
çin malı değil kardeşim amerikan malıdır

sallama kardeş, amerikan malı sadece iphone ve motorola vardır. huveai markası kesinlikle çine aittir.

*****

maşaallah, yahu burda amma da çin malı avukatı varmış, valla bilmiyordum. :)
alın arkadaşlar, doldurun evlerinizi çin mallarıyla...
kore malını çin malıyla eşit tutan arkadaşlar, unutmayın, kore kimsenin malını taklit etmiyor, taklit ediliyor.
bunun farkındasınızdır demi?!

doğru, iphone çinde üretiliyor, ama unutmayın kullandığı teknoloji falan sadece kendine ait, ve çinden sadece ucuz insan gücünden faydalanıyor, hepsi o kadar. insan gücünden faydalanmak ayrı, onun yaptığı malı bizatihi satın almak daha ayrı bişey.

siz kullanın çin malını, bi zaman sora yazarsınız buraya, ne mal olduklarını....

ha bu arada, unuttum yazmayı...

arkadaşlar, sar değeri diye bişey var, biliyorsunuz.

siz bu çin mallarının sar değerleri üzerinde fikir sahibi misiniz?

marka firmalar bu konuda milyarlarca dolar yatırıp yapıp insanların sağlıkları konusunda kafa yoruyor, masraf ediyorlar.
ürünlerini çıkarınca da, ürettiği modelin kaç sar değerine sahip olduğunu açıklıyor adam.

ama bu hiçbir çin ürününde yok. yani açıklamıyor adamlar,

acaba niye?

bi de işin bu tarafını araştırıp, kafa yorun biraz, sora gelin bana sallarsınız, olur mu?!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt