Ben olsam huawei yi tercih ederdim aralarında bariz bi fark var çünkü

ama şu da var:
Biri Samsung, diğeri Çin malı!
hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!
ama şu da var:
Biri Samsung, diğeri Çin malı!
hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!
Biri Samsung, diğeri Çin malı!

Bazıları böyle işte ...senin gibi.Senin şu an evinde bulunan malların yarısı çin malı iken direk böyle ayrımcılık yapıyorsun.Olabilir senin seçimin ama çok cahilce bir yorum olmus arkadaşım.Ben t20 kullanıyorum o da çinmalı ama bir hata veyahut bir problem görmedim ...Çok önyarıglı bir milletiz...
ama şu da var:
Biri Samsung, diğeri Çin malı!
hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!
çin malı değil kardeşim amerikan malıdır
ama şu da var:
Biri Samsung, diğeri Çin malı!
hiç tereddüt etmeden SAMSUNG'u tercih ederdim ben, eğer alacak olsaydım!
Huawei nin de arayüzü felan berbat ama kardeşimS2'nin tek avantajı zamanının amiral gemisi olması. Rom felan rahat bulunur, bir sorunu olursa rahat çözülür. Ama huawei ucuz. Tercih meselesi yani.

programla hallederiz
Huawei nin de arayüzü felan berbat ama kardeşim![]()

Çözümü var diyorsun yani kuzum
programla hallederiz![]()

Çözümü var diyorsun yani kuzum![]()

Huawei nin de arayüzü felan berbat ama kardeşim![]()

çin malı değil kardeşim amerikan malıdır

sallama kardeş

