Yahu bu fiyata ben olsam gio ya bulaşmam direk 603 alırım.Android diyorsunuz da Android Ram sömürüyor arkadaşlar..Gio nun donanımı ne ki zor android kaldırıyor zaten aldığın telefondan da android tadını alamazsın.603 her türlü daha iyidir ikisi arasında bence.