Turkcell T21 MaxiPLUS 5 Geliyor!

Sponsorlu Bağlantılar



Del Rey

Del Rey

Üye


HTC Golf ile aynı donanım diyebiliriz.Ki Golf ICS + Sense 4.0 arayüzünü kullanıyor :D
Ayrıca Golf biraz daha pahalı.

Dogru soyluyorsun. Ancak yine de sistemi kullanirken verim alinamaz bence. JellyBean ile birlikte gelebiliyorsa denenmeli
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Aslında 450 deyip sünnet / pazarlık payı olarak da 1 TL bıraksak mı ki?:D

Olmaz tamamen psikolojik yaklasımlara göre belirlenmis bunlar müsteri 9 lu yani 9,9 / 19,90 / 49,90 gibi görünce daha çabuk tav oluyor ürüne :D
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Olmaz tamamen psikolojik yaklasımlara göre belirlenmis bunlar müsteri 9 lu yani 9,9 / 19,90 / 49,90 gibi görünce daha çabuk tav oluyor ürüne :D

Ha o zaman bir şey diyemem müşteri psikolojisi her şeyden önce gelir.:D
 
  • Beğen
Tepkiler: El~PisToLeRo
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
1400 mAh pil ile 4 saat az değil mi? :hmmm
 
murat_83

murat_83

Üye
T21 dün itibariyle elime ulaştı resimlerini ekliyorum :) burada yazan tüm mesajlara rağmen bilmeden konuşmamak gerekiyormuş bence,, cihaz oldukça güzel ve hızlı , konuyu burada görünce yazayım dedim...



 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
512 mb ram 800 mhz ve andro 4.0.4 :hmmm
Grafik islemci ne bunun?


- - - Eklendi - - -

Adreno 205 sanırım e haliyle güçlü 4.0.4'ü alabilmesinin tek sebebi gpu
 
murat_83

murat_83

Üye
daha detaylı bakma fırsatım olmadı, sadece açtım ve ufak tefek inceledim ama ben başarılı buldum...
 
  • Beğen
Tepkiler: El~PisToLeRo
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
T21 dün itibariyle elime ulaştı resimlerini ekliyorum :) burada yazan tüm mesajlara rağmen bilmeden konuşmamak gerekiyormuş bence,, cihaz oldukça güzel ve hızlı , konuyu burada görünce yazayım dedim...




Arkadaşım affedersin , biraz atıp tutmuş olabiliriz de senden iki ricam var ;
-Cihazın grafik işlemcisi(gpu / grahpics processing unite) nedir?Bakar mısın?
-Bir de video koyabilir misin?Teşhir ürününden.:DŞimdiden teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

Bu arada bu ne acayip bir ICS?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Arkadaşım affedersin , biraz atıp tutmuş olabiliriz de senden iki ricam var ;
-Cihazın grafik işlemcisi(gpu / grahpics processing unite) nedir?Bakar mısın?
-Bir de video koyabilir misin?Teşhir ürününden.:DŞimdiden teşekkürler.

Abi en az bi 205 olması lazım yoksa 4.0 hayatta alamaz :D
Hatta evet hafif bi kırpma da olabilir sistemde
 
murat_83

murat_83

Üye
Nerden bilim hocam fotograf ekleyince aldın kullanıyorsun sandım :ehe
sadece tanıtıldı satışa çıkmadı ki alsam kullansam. Lansman 15 Temmuzda, bu tarihten sonra kontratlı olarak satılmaya başlanacak,

kredi kartı yada peşin almak isteyenler 549 tl den alabilecekler

video koyabilirim tabiki...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
sadece tanıtıldı satışa çıkmadı ki alsam kullansam. Lansman 15 Temmuzda, bu tarihten sonra kontratlı olarak satılmaya başlanacak,

kredi kartı yada peşin almak isteyenler 549 tl den alabilecekler
Acaba rica etsem bir mesajımı okuyup cevaplandırır mısınız?
Abi en az bi 205 olması lazım yoksa 4.0 hayatta alamaz :D
Hatta evet hafif bi kırpma da olabilir sistemde
Bilemiyorum da yaşım 16 ona göre.:D
 


Üst Alt