El~PisToLeRo
Üye
Bak bu strateji güzelmiş.
![]()
Satıs stratejisi abi 450 yapsam kimse almaz avmlerde falan böyleya hep

Bak bu strateji güzelmiş.
![]()

HTC Golf ile aynı donanım diyebiliriz.Ki Golf ICS + Sense 4.0 arayüzünü kullanıyorAyrıca Golf biraz daha pahalı.
Satıs stratejisi abi 450 yapsam kimse almaz avmlerde falan böyleya hep![]()

Aslında 450 deyip sünnet / pazarlık payı olarak da 1 TL bıraksak mı ki?![]()

Olmaz tamamen psikolojik yaklasımlara göre belirlenmis bunlar müsteri 9 lu yani 9,9 / 19,90 / 49,90 gibi görünce daha çabuk tav oluyor ürüne

Ha o zaman bir şey diyemem müşteri psikolojisi her şeyden önce gelir.![]()

Koskoca avmdeki dükkanlar abi ya 49,90 bi pantolon kapri mapri alsam utanmadan elime 10 kurus veriyolar

Bizim burda vermiyorlar.![]()

daha detaylı bakma fırsatım olmadı, sadece açtım ve ufak tefek inceledim ama ben başarılı buldum...

Hayırlısı olsun iyi günlerde kullan![]()
kullanmıyorum. Ben satıyorum...kullanmıyorum. Ben satıyorum...

T21 dün itibariyle elime ulaştı resimlerini ekliyorumburada yazan tüm mesajlara rağmen bilmeden konuşmamak gerekiyormuş bence,, cihaz oldukça güzel ve hızlı , konuyu burada görünce yazayım dedim...
Şimdiden teşekkürler.Arkadaşım affedersin , biraz atıp tutmuş olabiliriz de senden iki ricam var ;
-Cihazın grafik işlemcisi(gpu / grahpics processing unite) nedir?Bakar mısın?
-Bir de video koyabilir misin?Teşhir ürününden.Şimdiden teşekkürler.

sadece tanıtıldı satışa çıkmadı ki alsam kullansam. Lansman 15 Temmuzda, bu tarihten sonra kontratlı olarak satılmaya başlanacak,Nerden bilim hocam fotograf ekleyince aldın kullanıyorsun sandım![]()
Acaba rica etsem bir mesajımı okuyup cevaplandırır mısınız?sadece tanıtıldı satışa çıkmadı ki alsam kullansam. Lansman 15 Temmuzda, bu tarihten sonra kontratlı olarak satılmaya başlanacak,
kredi kartı yada peşin almak isteyenler 549 tl den alabilecekler
Bilemiyorum da yaşım 16 ona göre.Abi en az bi 205 olması lazım yoksa 4.0 hayatta alamaz
Hatta evet hafif bi kırpma da olabilir sistemde

