Bence o kadar para verilmez Furkan yani bilmiyorum amabiraz eskidi ama hâlâ alınabilir bence.

Bence o kadar para verilmez Furkan yani bilmiyorum ama![]()
1000 TL ye yakındı en son baktığımda.
fiyatını bilmiyorum ama alınası hâlâ.
1000 TL ye yakındı en son baktığımda.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız( Xperia Ray )
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız( Desire HD )
Burda fiyatları yazıyor Furkan.

ona 1000tl vereceğine .yeni telefonlardan birini alsın daha iyi.
Ben sadece örnek verdim yani internet siteleri her zaman doğru sonuç doğurmayabiliyor Furkan.Öyle olabilir ama 850 biraz pahalı gibi şimdi düşmüş de olabilir.
yaklaşık 2 hafta önce bir arkadaşım babalar günü indiriminden yararlanarak 650 liraya Ray aldı. Başka bir arkadaşım da 1,5 ay önce 850 liraya aldı.
- - - Eklendi - - -
mesela?

Ben sadece örnek verdim yani internet siteleri her zaman doğru sonuç doğurmayabiliyor Furkan.Öyle olabilir ama 850 biraz pahalı gibi şimdi düşmüş de olabilir.![]()
Evet çok haklısın çok da fiyatları kabartmamak gerekiyor.
750 civarı o telefonlar için en iyi fiyat.
Evet doğru söylüyorsun ama bir yandan da gerekli olduğu yerler de var bencedediğim gibi tek işlemci herşeye yeter şu an . dual yada quadlar gereğinden hızlı![]()

şu an gerek yok bence.
Evet doğru söylüyorsun ama bir yandan da gerekli olduğu yerler de var bence![]()
Android'e gerek var bence.iOS veya Symbian gibi değil.
şu an gerek yok bence.
Android'e gerek var bence.iOS veya Symbian gibi değil.

