HTC Desire HD tavsiye eder misiniz???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emre1607

emre1607

Üye
    Konu Sahibi
HTC Desire HD tavsiye eder misiniz???
Mrb arkadaslar.Modası gecmıs bi telefon ama 1 işlemcisiyle yavas mı olur? Biraz bilgi alsam iyi olucak kullanan arkadaslardan...
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ekranda kitlenme felan oluyormuş yani tam olarak bilmiyorum ama alır iken araştırmak şart..
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
biraz eskidi ama hâlâ alınabilir bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
ona 1000tl vereceğine .yeni telefonlardan birini alsın daha iyi.
 
ersinbakar

ersinbakar

Üye
Ben olsam nexus alirdim hemi ucuz hemide arada fark yok kamera disinda
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
( Xperia Ray )

( Desire HD )

Burda fiyatları yazıyor Furkan.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
( Xperia Ray )

( Desire HD )

Burda fiyatları yazıyor Furkan.

yaklaşık 2 hafta önce bir arkadaşım babalar günü indiriminden yararlanarak 650 liraya Ray aldı. Başka bir arkadaşım da 1,5 ay önce 850 liraya aldı.

:hmmm


- - - Eklendi - - -

ona 1000tl vereceğine .yeni telefonlardan birini alsın daha iyi.

mesela?
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye


yaklaşık 2 hafta önce bir arkadaşım babalar günü indiriminden yararlanarak 650 liraya Ray aldı. Başka bir arkadaşım da 1,5 ay önce 850 liraya aldı.

:hmmm


- - - Eklendi - - -



mesela?
Ben sadece örnek verdim yani internet siteleri her zaman doğru sonuç doğurmayabiliyor Furkan.Öyle olabilir ama 850 biraz pahalı gibi şimdi düşmüş de olabilir. :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Güzel telefon . ayrıca tek işlemcili telefonlar yavaş değil. benim tablet tek işlemcili ama her hd oyunu oynayabiliyorum. dual yada quad işlemciler çok hızlı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa ve Amaru Shady
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

Ben sadece örnek verdim yani internet siteleri her zaman doğru sonuç doğurmayabiliyor Furkan.Öyle olabilir ama 850 biraz pahalı gibi şimdi düşmüş de olabilir. :hmmm

750 civarı o telefonlar için en iyi fiyat.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
StunnerDead

StunnerDead

Üye
dediğim gibi tek işlemci herşeye yeter şu an . dual yada quadlar gereğinden hızlı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

Android'e gerek var bence.iOS veya Symbian gibi değil.

hiç bi şey Symbian gibi değil zaten :ehe

önce çift sonra 4 çekirdek geldi, ne oldu? Hâlâ Galaxy S ile SIII arasında çok fazla fark yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt