Play Store' da Yeni Gelişmeler Var...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi
2 yil sonra kuruldu ve appsler hergun guncelleme aliyo google agirlik vericek bu ise
 


StunnerDead

StunnerDead

Üye
Sakin olun . bende samsung düşmanıyım. herkes düşünce özgürlüğü vardır.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
600000 oyun uygulamanın 400000 i çöp değilse ne olıyım. Markete bunları yapıcaklarına bi güvenlik filtresi yapsınlar denetleme yapsınlar.
meego için 600000 uygulamanın 200000 i yoksa ne oliyim ya
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Dogrulari gormek acitir bazen

Genç kardeşim güzel arkadaşım laflarına lütfen dikkat et ben senin lisede sıra arkadaşın değilim. Beni forumda tanıyan tanır bilen de bilir,sana kendimi anlatmak zorunda da değilim. Ben bu forumda Nokia yı da Htc yi de Samsung u da androidini de symbianını badasını windows phone unu meegosunı istediğim gibi eleştirme hakkına sahibim. Ne sana ne bi başkasına hakaret etmiyorum ama sen kaçtır boyundan büyük yaşından büyük laflar ediyorsun,susuyorum. Android markete gir kurcala işe yaramayan kaç uygulama var gör,google ın apple yarışmak için marketi gereksiz uygulamalarla doldurduğunu da android kullanıcılarının %80 i bilir ve kabul eder bundan da gocunmazlar çünkü bu insanları küçültmez,siz androide laf edilince şahsınıza edilmiş gibi tribe giriyorsunuz hepsi bu. Ayrıca google play den 1 milyon kullanıcıya virüs girmiştir hatta ve hatta bir ara angry birds space in birebir aynısı mağazaya konulmuş virüs olarak ve bir çok kez indirilmişti eğer markette denetim olsaydı rovio hariç hiç kimse o dosyayı oraya koyamazdı. Sen ve diğeri bu ikinize son mesajım özellikle sen boyundan büyük laflar etmeye son ver.
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi


Genç kardeşim güzel arkadaşım laflarına lütfen dikkat et ben senin lisede sıra arkadaşın değilim. Beni forumda tanıyan tanır bilen de bilir,sana kendimi anlatmak zorunda da değilim. Ben bu forumda Nokia yı da Htc yi de Samsung u da androidini de symbianını badasını windows phone unu meegosunı istediğim gibi eleştirme hakkına sahibim. Ne sana ne bi başkasına hakaret etmiyorum ama sen kaçtır boyundan büyük yaşından büyük laflar ediyorsun,susuyorum. Android markete gir kurcala işe yaramayan kaç uygulama var gör,google ın apple yarışmak için marketi gereksiz uygulamalarla doldurduğunu da android kullanıcılarının %80 i bilir ve kabul eder bundan da gocunmazlar çünkü bu insanları küçültmez,siz androide laf edilince şahsınıza edilmiş gibi tribe giriyorsunuz hepsi bu. Ayrıca google play den 1 milyon kullanıcıya virüs girmiştir hatta ve hatta bir ara angry birds space in birebir aynısı mağazaya konulmuş virüs olarak ve bir çok kez indirilmişti eğer markette denetim olsaydı rovio hariç hiç kimse o dosyayı oraya koyamazdı. Sen ve diğeri bu ikinize son mesajım özellikle sen boyundan büyük laflar etmeye son ver.

O market donemindeydi play spn guncellemeden sonra kalite yuzde yuz artti ve androide gecme sebebim oldu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
O market donemindeydi play spn guncellemeden sonra kalite yuzde yuz artti ve androide gecme sebebim oldu

dediğim angry birds olayı play zamanında oldu. Kalitenin arttığı da yok her pc ye oturduğumda bakıyorum kalite artacaksa google kalitesiz uygulamaları kaldırmakla başlayacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye


dediğim angry birds olayı play zamanında oldu. Kalitenin arttığı da yok her pc ye oturduğumda bakıyorum kalite artacaksa google kalitesiz uygulamaları kaldırmakla başlayacak.
sanki kalitesiz uygulamaları bütün kullanıcılar yüklüyor ve konuşmalarını dikkat et bence zaten 29 ceza puanın var :D
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi
Ona bakarsan safari appleda rehbrri kopyaladi.kalite kontrolu icin android tel gerekir bunuda bil
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

sanki kalitesiz uygulamaları bütün kullanıcılar yüklüyor ve konuşmalarını dikkat et bence zaten 29 ceza puanın var :D

Ben yüklemesi derdinde değilim marketi kaliteli hale getirmesi için konuşuyorum. Ceza alacak bi laf da etmedim. Bak senle aynı şeyi söylüyoruz işte gereksiz kötü uygulamaları kimse yüklemiyor neden duruyor mağazada? Sırf fazla görünsün diye işte.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye


Ben yüklemesi derdinde değilim marketi kaliteli hale getirmesi için konuşuyorum. Ceza alacak bi laf da etmedim. Bak senle aynı şeyi söylüyoruz işte gereksiz kötü uygulamaları kimse yüklemiyor neden duruyor mağazada? Sırf fazla görünsün diye işte.
ama google a eğer bu sahte diye rapor edersen ilgileniyorlar temple run gelmeden sahtesini koymuşlardı
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ona bakarsan safari appleda rehbrri kopyaladi.kalite kontrolu icin android tel gerekir bunuda bil

o da yanlış işte o da sorun ben tek sorun androidde demiyorum kardeşim sen öyle sanıyorsun işte. Android telimiz de var pcden de görebiliyorsun marketi. Galaxy s ve htc hd2 kullandım android olarak ben de,şuanda da peder beyde galaxy mini var.
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi
Kalitesiz olarak gordugun uygulamalr dediginiz seyler androidin root olayinin altyapsini olusturan uygulamalar ve bunlarin mantigini bilmediginiz icin cöp oluyor
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

ama google a eğer bu sahte diye rapor edersen ilgileniyorlar temple run gelmeden sahtesini koymuşlardı

Hay sen çok yaşa tamam kardeşim de işte bu sorun değil mi onlar ilgilenmeden önce kaç kişi indirdi kim bilir? Uygulama markete girmeden kontrol etseler daha iyi değil mi?
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi


o da yanlış işte o da sorun ben tek sorun androidde demiyorum kardeşim sen öyle sanıyorsun işte. Android telimiz de var pcden de görebiliyorsun marketi. Galaxy s ve htc hd2 kullandım android olarak ben de,şuanda da peder beyde galaxy mini var.

Mini efsanedir .d
 
Türe

Türe

Üye
Ona bakarsan safari appleda rehbrri kopyaladi.kalite kontrolu icin android tel gerekir bunuda bil

Bir tez işe yaramayınca daha doğrusu boşa çıkınca niçin diğer tezle vurmaya çalışıyorsun anlayamıyorum. O senin düşmanın değil.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Kalitesiz olarak gordugun uygulamalr dediginiz seyler androidin root olayinin altyapsini olusturan uygulamalar ve bunlarin mantigini bilmediginiz icin cöp oluyor

peki sen anlatır mısın kardeşim nelermiş onlar ve 600000 uygulamadan kaç adeti işini görüyor?
 

elvedanokia

Üye
    Konu Sahibi


Bir tez işe yaramayınca daha doğrusu boşa çıkınca niçin diğer tezle vurmaya çalışıyorsun anlayamıyorum. O senin düşmanın değil.

isletim sistemlerinde bunlarin yasanma ihtimali yuksek onu belirtmek istemistim ama sen yanlis anladin tabi

- - - Eklendi - - -



peki sen anlatır mısın kardeşim nelermiş onlar ve 600000 uygulamadan kaç adeti işini görüyor?

Suan 20 adet root uygulamam var ve bunlar articak zamanla ogrendikce
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
isletim sistemlerinde bunlarin yasanma ihtimali yuksek onu belirtmek istemistim ama sen yanlis anladin tabi

- - - Eklendi - - -



Suan 20 adet root uygulamam var ve bunlar articak zamanla ogrendikce

tamam kardeşim tekrar hayırlı olsun telefonda 600000 uygulaman da. Bak senin dediğini tek sen savunuyorsun Türe de de galaxys2 var ama o markette gereksiz uygulamanın çok olduğunu söylüyor.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye


Bir tez işe yaramayınca daha doğrusu boşa çıkınca niçin diğer tezle vurmaya çalışıyorsun anlayamıyorum. O senin düşmanın değil.
aynı fikirdeyim ne alaka n9 cu arkadaşın tarafına geçtim ve mac le kalite kontrolü yapılır iphone a
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt