Kızları hiç anlamıyorum aga

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MasteLaa

MasteLaa

Üye
Kızlar doğanın gülüdür :) İstedikleri gerçekten dürüstlük,sevgi,saygı başka bir şey değil bence :) 1.5 senedir sevgilim var ve gerçekten bunu burada söylemek istemezdim ama gerçekten dürüstlük,sevgi,saygı ve ciddiyet her şeyden önemli :) Ben küçüğüm belki ama evlilik çağında ve daha ilerisinde böyle :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: man20 ve coldman41
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Kızlar doğanın gülüdür :) İstedikleri gerçekten dürüstlük,sevgi,saygı başka bir şey değil bence :) 1.5 senedir sevgilim var ve gerçekten bunu burada söylemek istemezdim ama gerçekten dürüstlük,sevgi,saygı ve ciddiyet her şeyden önemli :) Ben küçüğüm belki ama evlilik çağında ve daha ilerisinde böyle :tebessüm:

daha erken birgun senide gorucez 1.5 sene bisi degil ben 4 senede uyandim
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
arkadaşlar bu ne düşmanlıktır. kadınla erkek etle tırnak gibidir ayıramazsınız. Ayrılıklara sadece kızlar mi sebep olur? Erkekler masum yani öyle mi? Herkes önce kendi gözündeki odunu görsün daha sonra karşısındakinin gözündeki çöpü o kadar yorumlar yapmışsınız sanki hiç birinizin hayatında biri yok? Ha yoksa da o sizin problemli olduğunuzu gösterir. Siz gülü tutmayı bilmiyorsanız diken ne yapsın? Ve lütfen yorumlarınız da kelime seçerken daha dikkatli olalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
spy ghost

spy ghost

Üye
Kızlar doğanın gülüdür :) İstedikleri gerçekten dürüstlük,sevgi,saygı başka bir şey değil bence :) 1.5 senedir sevgilim var ve gerçekten bunu burada söylemek istemezdim ama gerçekten dürüstlük,sevgi,saygı ve ciddiyet her şeyden önemli :) Ben küçüğüm belki ama evlilik çağında ve daha ilerisinde böyle :tebessüm:
sevgi , saygı ve ciddiyet :aha: bunların hepsi zaten genellikle vazgeçilmezim ama yinede trip atacak yer buluyorlar , başka şeyler bulabiliyorlar onlar için çok kolay
 

pelın_

Tam benim konum işte:ehe
Şimdi siz hep soruyorsunuz ya kızlar ne ister
Ya arkadaş bu kadar mı odunsunuz (şaka şaka)
:islikAslında bizde ne istediğimizi bilmiyoruz

Belki kızlar bana kızacak ama bu böyle kimse tersini iddia etmesin
Hiç olmadık yerde kavga çıkarıp hiç olmadık yerde barışırız biz böyleyiz
Sürekli şüpheci, kıskanç, hep ben bilirim
Hepsi bizde mevut çok şükür

Ama bezen sadece bir bakış masum bir öpücük
:op:Bizi melek yapabilir. Ama doğru zamanı yakalarsanız

KISACA KIZLAR ŞEYTAN VE BİRAZDA TUTARSIZ VARLIKLAR
(kızlar bana kızmayın ama öyleyiz):bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41 ve serinaga
KayraBey

KayraBey

Üye
Nadide paşanın gelişine bakın yahu direk esmiş gürlemiş :tebessüm: Aman paşam ben kötülemedim lütfen bana vurma :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
birazdan yapılacak yorumları gör
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

çıkıpta hiçbi kız sölemez bak dedıklerımı:)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
  • Beğen
Tepkiler: coldman41, pelın_ ve Dede
0yLesineBiri

0yLesineBiri

Üye
pelin son noktayı koymuş konu locked :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
tarxhn

tarxhn

Üye
dostum sala kızları giitsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41

pelın_

:op:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt