samsung i8150 galaxy wonder

Sponsorlu Bağlantılar

bilginona

Üye
Ben sadece her programin veya oyunun harici karta yukleyememekten sikayetciydim, ama bu sorununuda hallettim, /sdcard telefonun kendi bellegi ve 1.70 mb civarinda, bazi programlar sadece /sdcard uzerinde yani kendi belleginde calisiyor ve bir turlu /sdcard/external_sdcard uzerine tasiyamiyorsunuz, ve yeterli hafiza olmadigini soyleyip programi veya oyunu yukleyemiyorsunuz, ben bu sorunu external_sdcard`i devre disi birakip ismini de sdcard olarak degistirdim, daha sonra ayarlardan harici bellegi tekrar dervreye soktum, daha sonra onceden yukleyemedigim programi ve oyunu rahatca yukleyebildim, herhangi bir yeterli hafiza yok uyarisi alamadan direk harici bellege!

Arkadasim nasıl yaptın yöntemini anlatır mısın ben de yapayım. Kafayı yiyeceğim yoksa :)
 


uscelena

uscelena

Üye
Arkadasim nasıl yaptın yöntemini anlatır mısın ben de yapayım. Kafayı yiyeceğim yoksa :)

once ayarlar/kayit yeri/sd karti devre disi birak daha sonra menu/dosyalarim ve orada external_sd yazili dosyanin ustunde parmagini basili tut ve sonra yeniden adlandir secenegine tiklayip uzanti ismini degistirebilirsin! Tek kotu yani telefonu acip kapattigin zaman ismi tekrar eskisi gibi oluyor
 

bilginona

Üye
once ayarlar/kayit yeri/sd karti devre disi birak daha sonra menu/dosyalarim ve orada external_sd yazili dosyanin ustunde parmagini basili tut ve sonra yeniden adlandir secenegine tiklayip uzanti ismini degistirebilirsin! Tek kotu yani telefonu acip kapattigin zaman ismi tekrar eskisi gibi oluyor


Dediğini yapıyorum fakat ismi değiştirir değiştirmez external_sd olarak yeni bir klasör oluşturuyor. Yine de teşekkürler. Şimdilik bu şekilde idare edeceğim artık :(
 

bjkmuratbjk

Üye
arkadaslar c6 kulnyorum bu tlfndn almak istyorum 2el yada 0 uste ne kadar vermem lazim
 
uscelena

uscelena

Üye
Dediğini yapıyorum fakat ismi değiştirir değiştirmez external_sd olarak yeni bir klasör oluşturuyor. Yine de teşekkürler. Şimdilik bu şekilde idare edeceğim artık :(
evet tekrar olusuyor ama programi yukleye biliyorsun ve program calisiyor, ben boyle kullaniyorum!
 

bilginona

Üye
arkadaslar c6 kulnyorum bu tlfndn almak istyorum 2el yada 0 uste ne kadar vermem lazim

gittigidiyor ya da sahibinden tarzı sitelerden C6'nın ve i8150'nin fiyatlarını arastırıp fikir edebilirsin. i8150'nin sıfırını 680 liraya bulabilirsin. 2.el fiyatları ise tahminimce sıfırının 100-150 lira altında olur. Ben de c5-03 kullanıyordum. Aralarındaki performans kesinlikle kıyaslanamaz bile. Şu an piyasaki en düşük performanslı bir android telefon, inanın symbian işletim sistemini taşıyan en iyi telefondan bile daha performanslı. Saygılar.
 
Toros542

Toros542

Üye
arkadaslar c6 kulnyorum bu tlfndn almak istyorum 2el yada 0 uste ne kadar vermem lazim

Ben tlfnu satacam arkadas.1.5 ay önce aldim.gercekten cok iyi bir cihaz.hızı da cok iyi.özelliklerini biliyorsundur.tlfnumda bir tane cizik dahi yok.orginal silikon kılıf ve ekran koruyucu jelatin kullaniyorum.faturasi kutusu herseyi mevcut.sifir ayarindadir.almak istersen bana ozel msj at.
 
digitalb

digitalb

Üye
2 aydır kullanıyorum süper dr.web liğht(layt) antivürüsü kuun bir de o zaman bakın uçuyor fazla para vermeyin tek eksiği ses kalitesi düşük o kadar.
 

06erdal06

Üye
andoroid ıcs sürümü yükleniyormu
 

Achilleus52

Üye
Pil performansı bekleme 24 saat gitmiyor....! Diğer anlamda ram konusuda bazen sıkıntı yapabiliyor.Açamadıgım hd oyun yok gayet başarılı.Keşke ram 1GB olsaydı.

bu nasıl bir mantıktıdr arkadaşım sen galaxy w kullandığına emin misin ? allalı 1 hafta oldu şarjı 3. takışım... 24 saat ne demek yahu. oldu olacak forumdaki liselinin biri gibi "1 saat" deseydin :D
 
sisss3

sisss3

Üye
galaxy w yi alalı 2 ay oldu..genel anlamda memnun değilim..telefona elektronik bir alet olarak bakacak olursak androidi kullanmak zevkli..ama cihazı telefon olarak kullanmak çıldırtıyo..telefonda aşırı derece kasılma oluyor..örneğin telefonu açıp rehbere girip arama yapacaksın, takılma yapıyor ve en az 1 dakika sürüyo rehbere ulaşmak..aynı zamanda menüler arası geçişte öyle..ayrıca şarj olayı dehşet..1 günden fazla gideceğini aklınıza bile getirmeyin..tabii normal kullanımda..kısacası ben memnun değilim arkadaş..
 

midilli

Üye
bende wonderi 3 aydır kullanıyorum gayet güzel neredeyse bilgisayarda yaptığım her işi telefonumda da yapabiliyorum ben alacak arkadaşlara tavsiye ederim tek sorunu büyük oyunların sd karta kurulmaması oda root la çözülebilir
 

cuneyt08700

Üye
merhaba. bu gun androıd 4.0.4 yukledim ama telefonumu cok yavaslattı bu yuzden eskı halıne yanı 2.3.6 ya geri cevirmek ıstıyorum ... rıca etsem bır yonetici ve ya elinde 2.3.6 'ncı versıyon varsa atabilir mi ... şimdiden teşşekkur ederim.
 
alaStar

alaStar

Üye
Birinizin dediği öbürünü tutmuyorki arkadaş
Birisi çok iyi diyo birisi çok kötü diyo derdiniz alıp veremediğiniz nedir
Şu akıllı telefon ve android hakkında bilgisi olan ve mümkünse site yöneticisi bir cihaz sahibi yorum yaparsa sevinirim

- - - Eklendi - - -

cihazı almayı düşünüyodum şuan ne düşündüğümü unutturdunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: drag10
ledayi2000

ledayi2000

Üye
bende wonder kullanıyorum çok memnunum arkadaşlar ram yetiyor bana takılma donma vs problem yaşamadım 2 aydır kullanıyorum batarya desen gayet iyi 1500 mah ideal 1700 lük batarya alacam
 

sametkorkmazsk

Üye
selam arkadaşlar bende bu telefonun kullanıcısıyım telefonu almanızı tavsiye ederim gerçekten ben bazı sorunlar yaşıyorum ama telefon genel anlamda çok güzel. ben sizdende bilenlerdende yardım almak istiyorum telefon u allalı bir hafta oldu günde 2 defa telefon kendiliğindenkapanıp açılıyo bu beni baya bi sıkıntıya soktu sonuçta 750 tl para veriyorum ben buna bana bi ayrdımcı ola bilirmisiniz
 

sergoo

Üye
ya arkadaslar suan alalı 1hafta oldu her şeyinden memnunum bide bazı arkadaslar ram'in 250mb'larde kullandıgını soyluyo dogrudur fakat ben onu google play marketten bedavaya "FMR MEMORY" programını indirerek çözdüm artık telefonum 140mb larda kullanıyor ve cok rahatım hic bir seydede kasma yapmiyor
 

zargana1

Üye
3 haftadır wonder kullanıyorum.internet ve uygulamalar açısından çok iyi ama telefon olarak pek memnun değilim.1-şarjı 1 gün gidiyor, sadece görüşme yapıp nete girmez ve uygulamaları kullanmazsam 1 günü biraz geçiyor ama 2 gün asla olmuyor (şarj süresini uzatmak için ekran parlaklığını kısıyorum, etkisi oluyor).2-menü kullanımı nokia kadar kolay değil. 3-cep kapalıysa alarm çalmıyor (eski samsung yada nokialarda bile çok uzun zamandır alarm saati gelince telefon açılıyor).4-rehber veya tuş ekranı geç geliyor. 5-bellek miktarı 350 mb civarı.730 tl.ye aldım ama internette 700'e var daha ucuzları da bulunabilir.
 
serif-23

serif-23

Üye
Birinizin dediği öbürünü tutmuyorki arkadaş
Birisi çok iyi diyo birisi çok kötü diyo derdiniz alıp veremediğiniz nedir
Şu akıllı telefon ve android hakkında bilgisi olan ve mümkünse site yöneticisi bir cihaz sahibi yorum yaparsa sevinirim

- - - Eklendi - - -

cihazı almayı düşünüyodum şuan ne düşündüğümü unutturdunuz

ben site yòneticisi falen degilm ama sana sunu soyleyebilirim ki telden cok büyùk bir performans bekleyemezsin rami kucuk gelir -516 mb rama sahip fakat 150 si sistem tarafindan kullaniliyor sana da 350 mb kaliyor- tel piyasadaki hemen hemen bütün oyunlari acar ek bir sey yapmana gerek kalmaz. fakat belli bi zamandan sonra tel sana yetmemeye baslayabilir buda telden yùksek peeformans bekledigini gösterir sen bu vakitten sonra tele daha fazla yüklenirsin -büyuk uyg. ve oyunlar yuklersin- sonuc olarak tel sık sık kasilmaya donmaya baslar.iste yorumlari sen buna göre ayirabilirsin iyi diyenlerin cogu ya teli yeni almistir ya da pek fazla ugrasmadiklari icindir kötüleyenler ise tele oldukca fazla yuklenen bir cok uyg acik birakip teli kullanmaya devam edenlerdir bende pek sevmem ayni zamanda oldukca fazla severim cünki tele ne kadar yüklenecegimi az cok belirledim böylelikle fazla kasmaz donmaz telim ama snuda unutma ki sen bu fiyat araliginda bulablecegin en ii tel budur ...
 


Üst Alt