Batuhan Apatay
Üye
Lumia 900 almak mantıklı mı ?
Arkadaşlar almayandan lumia 800 getirtmeyi düşünüyorum. Kuzenime sordum 350€ dedi. Makul bir fiyat bence.
Telefonu kullananlar deneyimlerini paylaşırsa iyi olur.
Bu telefonun yazılımını normal Symbian ^3 dekiler gibi güncelleyebiliyor muyuz ?
Ayrıca türkiye için satışa sunulmadı. Sunulacağı kesin mi ? Türkçe dil gelmezse parayı çöpe atmış gibi olurum..
Birde şu yazılım gelicek mi buna ?
Menudeki simgelerin boyutunu falan ayarlıyorlar.
Şans eseri gördüm adamın birisi sormuş bu soruyu
Telefonu kullananlar deneyimlerini paylaşırsa iyi olur.
Bu telefonun yazılımını normal Symbian ^3 dekiler gibi güncelleyebiliyor muyuz ?
Ayrıca türkiye için satışa sunulmadı. Sunulacağı kesin mi ? Türkçe dil gelmezse parayı çöpe atmış gibi olurum..
Birde şu yazılım gelicek mi buna ?
Menudeki simgelerin boyutunu falan ayarlıyorlar.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Şans eseri gördüm adamın birisi sormuş bu soruyu

