Sony Xperia S Android 4.0 Manual Yükleme - Soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia S Android 4.0 Manual Yükleme - Soru
Arkadaşlar bu xperia S modeline android 4 geldi bildiğiniz gibi. ama bana gelmedi sanırım sırayla dağıtıyorlar. bunu onlar dağıtmadan manuel olarak kendim yükleyemezmiyim? yani yükleme dosyalarını netten bulup telefona atıp yükleme başlatamazmıyım ???




- - - Eklendi - - -

Kendi soruma kendim cevap veriyorum. sanırım mümkünmüş böyle birşey. eğer ingilizcem beni yanıltmıyorsa


burada anlatıldığı şekilde güncellenebiliyor. ingilizcesi iyi olan bir arkadaş çevirip buraya yazarsa ne kadanda mükemmel olur :naughty:
 


-efşan

-efşan

Üye
Bence yüklememelisin hemen. Bazı arkadaşlar bu dertten muzdarip. Yüklediler ve o kadar uğraştılar downgrade yapmak için.
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
nesinden muzdaripler? ya ben anlamadım ki Android 4 çıkmadan önce herkes 4 olsa süper olur 4 olması lazım bu telefona 2 yakışmıyor dedi. şimdi 4 çıktı herkes şikayetçimi?
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Peki ne zaman yükleyeceğiz yani neyi beklicez ve düzeldiğini nasıl anlıcaz?
 
-efşan

-efşan

Üye
Yükleyenlerden yorumlarını almadan yükleme sen.
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
wipe cache ne hacı
 
-efşan

-efşan

Üye
o arkadaş cihazı yeni almştı sanırm işi bilmeden pat diye güncelledi wipe cache falan yapmadığı için cihazı sorun olştrdu .
O arkadaş ayrıntıyı kaçıracak arkadaş değil. Kendisi de Coder zaten.
Yine de sen bilirsin.


- - - Eklendi - - -

Hem upgrade işleminde wipe işlevleri kullanılmaz.


- - - Eklendi - - -

wipe cache ne hacı
Rom yüklemeden önce ön belleği temizlemek için yapılan bir işlem.
Upgrade işlemlerinde otomatik yapılır bu zaten.
 
hotlock

hotlock

Üye

O arkadaş ayrıntıyı kaçıracak arkadaş değil. Kendisi de Coder zaten.
Yine de sen bilirsin.


- - - Eklendi - - -

Hem upgrade işleminde wipe işlevleri kullanılmaz.


- - - Eklendi - - -


Rom yüklemeden önce ön belleği temizlemek için yapılan bir işlem.
Upgrade işlemlerinde otomatik yapılır bu zaten.

adam symbian la uğraşıyor android de bole şeyler yapması normal. symbian dan çok iyi anlıyor diye aynı şeklde android den de anlar die bişy yok.
 
-efşan

-efşan

Üye
adam symbian la uğraşıyor android de bole şeyler yapması normal. symbian dan çok iyi anlıyor diye aynı şeklde android den de anlar die bişy yok.
Tamam. Kim ne istiyor ise yapsın. Yardımcı olmaya çalışanda kabahat.
Hem o adam bu konuyu açan arkadaş ile aynı dertten muzdarip. Bunun için önerdim o arkadaşı.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Manuel yüklemeni önerirdim ama hiç bilgin yoksa kendini hiç zorlama. Bırak güncelleme Sony Companion'a gelsin ve otomatik olarak yapılsın. Beğenmezsen downgrade için gün sayarsın.

adam symbian la uğraşıyor android de bole şeyler yapması normal. symbian dan çok iyi anlıyor diye aynı şeklde android den de anlar die bişy yok.

Yanlış düşünüyorsun. Flaş işlemi her telefon için aynı manadadır sadece uygulama yöntemleri farklıdır. Biriyle JAF ile flash atarken diğeriyle Flashtool ile atıyorsun. Wipe cache işlemini öğrenip uygulayana kadar canım çıkmıştı. Sonunda yine hiçbirşey değişmedi.
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Neyse en iyisi ben bekleyeyim. Başkaları yüklesin gazilerimizi verelim en son düzgün haldeyken ben yüklerim :naughty:
 
İncİnat

İncİnat

Üye
s3 için var mı bu
 
klongs

klongs

Üye
​odin var
 

fnldstntn

Üye
Arkadaş o telefonların sistemleri 4 için yetersiz Xperia S te sorun çıkacağını sanmam...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt