97-98 yıllarında az izlememiştim![]()
Ama isim benzerliği sadece.. Maxi kelimesi Maxicep'e özel birşey değilMaxiphone ile alakası varmı diye sorsaydın az birşey mantıklı olurdu ama
![]()

97-98 yıllarında az izlememiştim![]()
Ama isim benzerliği sadece.. Maxi kelimesi Maxicep'e özel birşey değilMaxiphone ile alakası varmı diye sorsaydın az birşey mantıklı olurdu ama
![]()

Maxishop ta var mesela.![]()

O konulara hiç girmeyelim![]()


neyse yardımcı olduğunuz için teşekkürler
bencede hic girmeyelim yoksa çıkamayız içinden.
![]()
![]()

evet o bizim televizyonumuz


adminler çıkaratacak yoksa bizi işin içinden
bencede hic girmeyelim yoksa çıkamayız içinden.
![]()
![]()

Burayı o kadar çok seviyorlar ki Maxim diye dergi var

