Galaxy Wonder oyunlar kasiyor.

Sponsorlu Bağlantılar

nike497

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Wonder oyunlar kasiyor.
1.4 islemci 512 mb ram 480x800 ekran cozunurluklu Galaxy wonder aldim. Gameloft oyunlari da dahil cogu 3D oyunu 10. dkdan sonra oynanmayacak kadar cok kasiyor. Kasma degil hatta donma yapan oyunlar:
-Asphalt6
-Nova2
-Nova3
-Mass Effect İnfiltrator
-ShadowGun
-Modern combat2 (3'u daha yukleyemedim. bu tele sahip olanlarin cogu da marketten satin aldigini acamamis)
-Battlefield: Bad company
-Dungeon Hunter 3
-GTA 3

E ben bu oyunlarin cogunu bu telde oynayamazsam, karpuz kesmek kuş firlatmaktan baska ne yapayim?

Lutfen bilgisi olan arkadaslar yardim edebilirseniz harika olur
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar


enes-1907

enes-1907

Üye
sen ilk yanlısı neo v almayıp wonder alarak yapmıssın ama nese konumuza dönelim onarım yap kiesten
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Ram sıkıntısı çekiyor olabilir,oyunlara girmeden önce taskkiller'dan görevleri öldür.
 
klongs

klongs

Üye
güncelleme yapmışmıydın
 
klongs

klongs

Üye
romunda uyumsuzluk olmalı teli kapat ses açma home power tuşlarına bas ses açma tuşlarıyla wipe dataya gel home e bas yes e bas aynısını wipe cacheye yap bunları yaparsan düzelir ama mesajların arama kaydın ve uygulamaların silinir
 

nike497

Üye
    Konu Sahibi
romunda uyumsuzluk olmalı teli kapat ses açma home power tuşlarına bas ses açma tuşlarıyla wipe dataya gel home e bas yes e bas aynısını wipe cacheye yap bunları yaparsan düzelir ama mesajların arama kaydın ve uygulamaların silinir

Hmm tamam bi deneyelim hocam. Zaten ben bu islemi yaparken
Sim ile (Uygulamalar hafiza kartina yukleyemedigim icin hepsi zaten dahilide) hafiza kartini da cikaririm. Net hizli uygulamalari da dakkasina yuklerim. İns olur hocam
 

Apol16

Üye
Bende wonder kullanıcısıyım saydıgın oyunları cogunu rahatlikla oynuyorum. Bazen dedigin durum pes 2012 de oluyor ram bosaltmak felanda fayda etmiyor telefonu acip kapatiyorum ilk acildiginda ram bombos oluyor hic birsey acmadan oyuna girdigimde rahatlikla oynuyorum.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
neo v ile wonder arasında çok bi fark yok.
bence sorun arkadaşın cihazında. önerilenleri yaparsan düzelecektir bence.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Buna benzer bi konu daha açılmıstı kasan oyunlarla ilgili.Bence telefonda yazılım sorunu var.
Galaxy çıkarma isini biraz yavaslatıp farklı ve kaliteli cihazlar çıkarmalı samsung.Hergün bi galaxy çıkarıyor ve bu cihazında donanımı sahane rami,islemcisi grafik islemcisi ekran çözünürlügü vs ama kasma sorunu da neyin nesi?
 
PriZm

PriZm

Üye
ısınma sorunu varmı?:hmmm
 
KayraBey

KayraBey

Üye
bu oyunları oynayabilmen lazım.wonder o kadarda kötü telefon değil.özellikleri güzeldir.
 

bkyz

Üye
wonder kullanicusiyim yukledigim fazla oyun yok ama gt hd yukledim rahat oynaniyor
 
PriZm

PriZm

Üye
Hem de nasil

- - - Eklendi - - -



3D oyunlari aciyorum. Hic kasmio sonra cok az cok az kasmaya baslio sole bi 30 dk sonra cok isinio donmaya baslio o derece

kardeş telefonunu bir servise ver senin işlemcide bir sorun var.
 
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
Dediğin oyunların bir kısmını se live with walkmande oynuyorum bu denli sorun yaratmadı. Kiesten onarım yapman en mantıklısı
 
TheCower

TheCower

Üye
Herkeste bu sorun yoktur inşallah yoksa bu teli almaktan vazgeçeceğim. O kadar işlemcisi ile bu oyunu kasıyorsa vah vah.
 
legolas29

legolas29

Üye
Ya senin telefonda sorun var yada o model telefonlarda ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

Benzer Konular



Üst Alt