[video=youtube;sBo3W6HdPbM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sBo3W6HdPbM[/video]
one x de çok sağlam değilmiş

maşallah 3310 gibiLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
lumia![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
lumia![]()

o zaman bundan önceki lumialarla çivi çakma videolarına bir göz at![]()
bu videoda çok acımasız davranmamışlar diyorum sadece 
OhaO zaman One x ' i şuanın 3310 ' u olarak düşünebiliriz
Arkadaşlar şakası bir yana , ancak One x e yakın düşünüyorum . Hem Saglamlık üzerine ondan ötesi yok , hemde sistem olarakta saglam cihaz . Güncelleme olayları varmış . Gülü seven dikenine katlanır hesabı yapıcaz
Yanlız adamlar harbiden çakıyor
- - - Eklendi - - -
He birde şöyle bi ayrıntı var . S3 te gorilla glass adlı ekran kullanılmış . Bunun parçalanması durumunda yüksek tutara yapılıyormuş .
one x te gorilla glass 2.5
s3'te gorilla glass 2 var. one x gorilla glass 1 ama one x'te klasik olan gorilla glass yok. eğimli bi camı var yani köşelerde cam yuvarlanıyor biraz. ve bence daha güzel.

samsung galaxy s captivate in tasarımı hoşuma gitti ha yeni gördüm![]()
gorilla glass mı var?? yere düşünce paramparça oldu ekranı
- - - Eklendi - - -
eskidi ya bence de hatta bi ara almayı düşünndüm
