Telefon Tavsiyesi Galaxy S3 mü ? HTC One X mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Galaxy S3 ICS yi daha iyi kullanmış ve geliştirmeleri çok daha verimli One X 'e göre..
Tabiki SGSIII
 


GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
[video=youtube;sBo3W6HdPbM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sBo3W6HdPbM[/video]

one x de çok sağlam değilmiş

mehmet galiba şuan dünyadaki en sağlam telefonu kullanıyosun :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye


lumia :alkis
 
doctorrr

doctorrr

Üye
tuttu fırlattı :D valla sokakta bulmuş gibi davranıyorlar acıyorum :ağlarım:
 
klongs

klongs

Üye
adamlarda para çok
 
doctorrr

doctorrr

Üye
paradan ziyade ucuz :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
o zaman bundan önceki lumialarla çivi çakma videolarına bir göz at :)
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Oha :D O zaman One x ' i şuanın 3310 ' u olarak düşünebiliriz :)

Arkadaşlar şakası bir yana , ancak One x e yakın düşünüyorum . Hem Saglamlık üzerine ondan ötesi yok , hemde sistem olarakta saglam cihaz . Güncelleme olayları varmış . Gülü seven dikenine katlanır hesabı yapıcaz :)

Yanlız adamlar harbiden çakıyor :D

- - - Eklendi - - -

He birde şöyle bi ayrıntı var . S3 te gorilla glass adlı ekran kullanılmış . Bunun parçalanması durumunda yüksek tutara yapılıyormuş .

s3'te gorilla glass 2 var. one x gorilla glass 1 ama one x'te klasik olan gorilla glass yok. eğimli bi camı var yani köşelerde cam yuvarlanıyor biraz. ve bence daha güzel.
 
klongs

klongs

Üye
one x te gorilla glass 2.5
 
doctorrr

doctorrr

Üye
samsung galaxy s captivate in tasarımı hoşuma gitti ha yeni gördüm :hmmm
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye


s3'te gorilla glass 2 var. one x gorilla glass 1 ama one x'te klasik olan gorilla glass yok. eğimli bi camı var yani köşelerde cam yuvarlanıyor biraz. ve bence daha güzel.

gorilla glass mı var?? yere düşünce paramparça oldu ekranı :D

- - - Eklendi - - -

samsung galaxy s captivate in tasarımı hoşuma gitti ha yeni gördüm :hmmm

eskidi ya bence de hatta bi ara almayı düşünndüm
 
murat3702

murat3702

Üye
Htc batarya cabuk bitmese.
 

hakanxxx

Üye
takos gibi derdik eski cep telefonlarina şimdi yeni cikanlar takozun otesinde kocaman cepte tasinmaz bunlar
 

DRaKuLaS

Üye
    Konu Sahibi
İnsanlar 2'e ayrıldı :) Bi taraf diyor One x bi taraf diyor S3 :(
 
Symbianize

Symbianize

Üye
S3 daha mantıklı şu durumda
 


Üst Alt