franzliszt
Üye
jailbreak olmadan iphone bir hiç yani baksanıza zil sesini bile değiştiremiyorsunzaten s2 nin şekli daha hoş duruyordu
![]()
ne alaka arkadaş cahil olmayın ya delirtmeyin bizi
itunesdan istediğin mp3 nü aac sini yarat diyip kesip zil sesi yapabiliyorsun aaa jailbreake gerek yok . bu cihazı kullanmak dilinden anlamak zor herkez kullanabilecek diye birşey yok kullanamayanın elinde patlar bu kamyon şöförünün hayatında ilk kez ferrari kullanması gibi birşey oluyor , herkez ferrari kullanamaz özel eğiti veriyorlar .
zaten s2 nin şekli daha hoş duruyordu 



.gif)
