iphone fazla abartılıyor

Sponsorlu Bağlantılar

franzliszt

franzliszt

Üye
jailbreak olmadan iphone bir hiç yani baksanıza zil sesini bile değiştiremiyorsun:off:zaten s2 nin şekli daha hoş duruyordu :D

ne alaka arkadaş cahil olmayın ya delirtmeyin bizi :D itunesdan istediğin mp3 nü aac sini yarat diyip kesip zil sesi yapabiliyorsun aaa jailbreake gerek yok . bu cihazı kullanmak dilinden anlamak zor herkez kullanabilecek diye birşey yok kullanamayanın elinde patlar bu kamyon şöförünün hayatında ilk kez ferrari kullanması gibi birşey oluyor , herkez ferrari kullanamaz özel eğiti veriyorlar .
 


avcitalip

avcitalip

Üye
ne alaka arkadaş cahil olmayın ya delirtmeyin bizi :D itunesdan istediğin mp3 nü aac sini yarat diyip kesip zil sesi yapabiliyorsun aaa jailbreake gerek yok . bu cihazı kullanmak dilinden anlamak zor herkez kullanabilecek diye birşey yok kullanamayanın elinde patlar bu kamyon şöförünün hayatında ilk kez ferrari kullanması gibi birşey oluyor , herkez ferrari kullanamaz özel eğiti veriyorlar .

doğrudur iphone kullanmak daha nasip olmadı ama çok kapalı bir sistem gibi duruyor doğrudur birşey diyemem ekranı 3,5 inç olduğu için iphone 4s almayacağım s2 daha iyi gibi duruyor...(kamera v.s)
 
Türe

Türe

Üye
Kabul et ama Hakan abi androidde , symbianda veya bada'da veri alışverişi iPhone'dan daha kolay :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nokiafanboy
avcitalip

avcitalip

Üye
Kabul et ama Hakan abi androidde , symbianda veya bada'da veri alışverişi iPhone'dan daha kolay :)

vallaha Süleyman diyorsa doğrudur çünkü 2 cihazıda kullandığını duymuştum
 
franzliszt

franzliszt

Üye
doğrudur iphone kullanmak daha nasip olmadı ama çok kapalı bir sistem gibi duruyor doğrudur birşey diyemem ekranı 3,5 inç olduğu için iphone 4s almayacağım s2 daha iyi gibi duruyor...(kamera v.s)
ama aklında bulunsun ben samsung galaxys2 den iphone4s e geçtim kamerada samsungu varya rahat 3 e katlar tarafsızca söylüyorum iphonedaki kalite hem resim hem video için konuşuyorum inanmayan bilgisayarda açsın kendisi karşılaştırsın . tabi büyük ekran seviyorsan samsung s2 alabilirsin bu senin sonuçta güzel cihazlar ama aklında bulunsun program oyun hız ve kamera açısından samsungdan daha öte bir cihaz 4s birde ses çipi s2 nin yamaha sesi az alacaksın , iphone4s cirrsus logic ses çipi kullanıyor 120db e kadar yolun var :)

- - - Eklendi - - -

vallaha Süleyman diyorsa doğrudur çünkü 2 cihazıda kullandığını duymuştum
bende 2 cihazı aynı anda kullandım kardeşim eski mesajlarımı görebilirsin hatta ilklerden alıp resimlerini forumda paylaştım kutu içeriğini samsung galaxys2 ve iphone4s iki cihazın içini dışını bilirim eğer android alacaksan bu saatte s3 veya htc one x al sonrada one x igüncelle performanslı kullan derim bunun dışında s2 yerine note tercihide yapabilirsin anladığım kadarıyla büyük ekran seviyorsun
 
avcitalip

avcitalip

Üye
ama aklında bulunsun ben samsung galaxys2 den iphone4s e geçtim kamerada samsungu varya rahat 3 e katlar tarafsızca söylüyorum iphonedaki kalite hem resim hem video için konuşuyorum inanmayan bilgisayarda açsın kendisi karşılaştırsın . tabi büyük ekran seviyorsan samsung s2 alabilirsin bu senin sonuçta güzel cihazlar ama aklında bulunsun program oyun hız ve kamera açısından samsungdan daha öte bir cihaz 4s birde ses çipi s2 nin yamaha sesi az alacaksın , iphone4s cirrsus logic ses çipi kullanıyor 120db e kadar yolun var :)

yuh uçakmı o :D diyorum ya ekranı büyük olsaydı iyidi ekran problem oluyor ellerim çok büyük s2 anca oturuyor ya s2 gibi ekranı büyük bir cihaz alacam yada tuşlu bir telefon alacam ama tuşlu almam artık devir dokunmatik devri...
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Ben her cihazı kullandım hemen hemen her cihaz derken her işletim sistemini yani ;)

yok o manada demedim sen gs2 kullanmadan önce sanırım iphone 4 kullanmışsın forumda duymuştum teşke değiştirmeseydim diyormusun yoksa s2 çok iyi iyiki değiştirmişim mi diyorsun ?
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
yok o manada demedim sen gs2 kullanmadan önce sanırım iphone 4 kullanmışsın forumda duymuştum teşke değiştirmeseydim diyormusun yoksa s2 çok iyi iyiki değiştirmişim mi diyorsun ?

teşke mi?:kop2:
 
Ozan

Ozan

Admin
Arkadaslar birbirinize karşı yaptıgınız yorumlarda lütfen dikkatli olun :polis:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
evet hakan çok abartılıyor ama fiyat olarak Türkiye de çok abartılıyor başka bir abartma görmüyorum ben alıpta kullanmayı bilenin rahatsız olduguna rastlamadım daha
 
  • Beğen
Tepkiler: franzliszt
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
evet hakan çok abartılıyor ama fiyat olarak Türkiye de çok abartılıyor başka bir abartma görmüyorum ben alıpta kullanmayı bilenin rahatsız olduguna rastlamadım daha
Katılıyorum fiyatı çok abartılıyor. Yurtdışında Iphone lüks değilken bu ülkede lüks bu da traji-komik bir durum.
 
  • Beğen
Tepkiler: franzliszt ve Türe
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Hadi fiyatı anladıkta kullanım ve telefonu elestirmek niye?
Aslında herkes çekiniyo elestirmeye ama birisi fiyatı ile elestirince onlarda gaza geliyo :D
 
franzliszt

franzliszt

Üye
evet hakan çok abartılıyor ama fiyat olarak Türkiye de çok abartılıyor başka bir abartma görmüyorum ben alıpta kullanmayı bilenin rahatsız olduguna rastlamadım daha
eskiden (birkaç sene önce evvel) en fazla nokialar 1500tl idi . 8800 gibi lüks olaylara girmiyorum hadi onlar 2500 falandı onları es geçelim normal cihazlardan bahsedelim . ama arkadaş iphone4s ilk çıktığında fiyatı 2600*2700tl idi - bu nedemektir ya bunasıl bir kazıklamaya çalışmaktır . ozamanlar avea bayisine sorduğumda 2700tl demişti. şimdi moskovadayım buradada aylar geçmesine rağmen 2400 tl. ama garbuska denen yerden kaçak iphonelar geliyor pasaport cart curt olayıda yok simfree ise kullan istediğin gibi cihazını 1200tl net . yani kısacası bu htc samsung içinde söylüyorum naptınız sizde 2000tl istiyorsunuz , benim şahsi fikrim hiçbir cihaz (mobiller için ) 1000tl üstü edemez arkadaş yok böyle dünya . zaten avuç kadar ekran 2mm kamera minnacık donanımla 2000 tl olurmu almamak gerekirse en ucuzunu bulmak lazım. adamlar 200dolara cihazı fabrikada yapıyorlar 3000tl ye satacak yada 2000tl ye yuhh!!
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
çok iyi hatırlıyorum Türkiye ye ilk iphone 4s i darty ve teknosa aynı anda getirmişti.fiyatı tam olarak 3200tl idi.son zamanlarda yeni çıkan telefonlardan nokia n9 u da darty getirmişti ilk olarak ve fiyatı 1600 tl idi.aslında bunlar normal çünkü adamlar bu fiyatlara satabileceklerini bildigi için bu fiyattan getirip satışa çıkarıyorlar.ayrıca gecen gün bir kişi nokia808 ilanı vermişti internette 1750tl ye sattı cihazı bir kişi de lumia900 ü 1950 tl den sattı.yani bizim milletimiz begendigi ürünün fiyatına bakmıyor bu cihazlar da tam olarak satışa cıkmadan bu rakamlardan satılınca firmalar da bu rakamların biraz altından mümkün olan maksimum kazancı elde etmeye calışıyorlar.millet olarak ne yapıyorsak kendi kendimize yapıyoruz.
 


Üst Alt