Üniversite Bitti, Mezun Olduk...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
hayırlı olsun. :tebessüm:
 


SHS

SHS

Üye
hayatta başarılar
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim canımın içi :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bu arada geçmiş olsun, yakında mağdur olursun sen, şimdiden teselli etmek lazım :ehe
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ooo ablam mezun olmuş :sarıl:
hayırlı olsun Pınar ablacım... :alkis
 
__xXx__

__xXx__

Üye
hayırlı olsun pınar artık 20-25 yıl sonra emekliliğini de kutlarız burdan
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bu arada geçmiş olsun, yakında mağdur olursun sen, şimdiden teselli etmek lazım :ehe

Istanbul'a kapak atayim da raziyim ben magduriyete :ehe


---------- Eklendi @ 06:34:11 ---------- Yazıldı @ 06:33:36 ----------

ooo ablam mezun olmuş :sarıl:
hayırlı olsun Pınar ablacım... :alkis

Tesekkur ederim kuzu :op:


---------- Eklendi @ 06:34:41 ---------- Yazıldı @ 06:34:11 ----------

hayırlı olsun pınar artık 20-25 yıl sonra emekliliğini de kutlarız burdan

Tesekkur ederim de abartma yahu o kadar :ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Hadi gözün Aydın
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Tebrikler Pınar
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
şimdi sıra hayat üniversitesi'ni okumaya geldi:D Hayırlı olsun.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Hayırlısı olsun
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Hadi gözün Aydın

Tesekkur ederim abicm


---------- Eklendi @ 12:00:21 ---------- Yazıldı @ 11:59:34 ----------


Tesekkurler :)


---------- Eklendi @ 12:01:14 ---------- Yazıldı @ 12:00:21 ----------

[ENGİN];4742239' Alıntı:
şimdi sıra hayat üniversitesi'ni okumaya geldi:D Hayırlı olsun.

Aynen oyle. Ama belli de olmaz. Bir bakmissiniz DGS'yi kazanmisim :)


---------- Eklendi @ 12:01:37 ---------- Yazıldı @ 12:01:14 ----------

Hayırlısı olsun

Sagolasin.
 
__xXx__

__xXx__

Üye
dgs sınavın ne zaman :hmmm
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Hayırlı Olsun Şirine..:tebessüm:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Hayırlı Olsun.Darısı benim başıma :P:
 
__xXx__

__xXx__

Üye


Temmuzda canım.


---------- Eklendi @ 00:23:45 ---------- Yazıldı @ 00:21:52 ----------



Teşekkür ederim bitanem :op:


---------- Eklendi @ 00:24:07 ---------- Yazıldı @ 00:23:45 ----------



İnşallah canım teşekkür ederim.

allah kolaylık versin paşa
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah aga.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
481
sevimrecep
Cevap
18
Görüntüleme
1K
-Crazy Girl-
gericikoyluyobaz
Cevap
3
Görüntüleme
931
EroL
greenmile
Cevap
4
Görüntüleme
3K
'MhMmD'


Üst Alt