öncelikle hayırlı olsun... bir öğretmen olarak klasik olacak ama bu gençliğin ve elinizdeki fırsatın kıymetini bilin ve daha da çalışıp daha iyi bir gelecek için elinizden geleni yapın... çünkü son pişmanlık fayda etmiyor



keşke zamanında yüksek lisans doktora elimden geleni deneseydim şimdide çok geç sayılmaz ama artık gözüm kesmiyor

not: dertli öğretmen.....(kazanınca çok sevinmiştim atanıncada ama şimdi gelen vuruyo giden vuruyor gündem malum)