Üniversite Bitti, Mezun Olduk...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-efşan

-efşan

Üye
Haydi gözün aydın Cano. Hayırlı uğurlu olsun:)
 


minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Kep toreni yaptik buguuuunn :(
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
Kep toreni yaptik buguuuunn :(
üzülmenize gerek yok. Sonucta güzel günler geçirdiniz ama bir cok arkadasınız bu günleri unutacak. Herkes kendi hayatına devam edicek umarım sizin icinde hayırlısı olur tekrar tebrikler. :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
turker10

turker10

Üye
öncelikle hayırlı olsun... bir öğretmen olarak klasik olacak ama bu gençliğin ve elinizdeki fırsatın kıymetini bilin ve daha da çalışıp daha iyi bir gelecek için elinizden geleni yapın... çünkü son pişmanlık fayda etmiyor:):):) keşke zamanında yüksek lisans doktora elimden geleni deneseydim şimdide çok geç sayılmaz ama artık gözüm kesmiyor :)
not: dertli öğretmen.....(kazanınca çok sevinmiştim atanıncada ama şimdi gelen vuruyo giden vuruyor gündem malum)
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. DGS düşünüyorum şu anlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
gözun aydin canim hayirli olsun
simdiden egitim kariyerine tam gaz devam etmen dilegiyle
öpücüklerimi sunuyorum sana:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Neden? Eşsiz bir an emin ol :)
 
marist

marist

Üye
HayırLı olsun. Daha çok var benim o günLeri yaşamaya. :d
Dur daha Liseyı bitirecez. :ehe
 
__xXx__

__xXx__

Üye
bi de ben mezun olsam ah ah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
481
sevimrecep
Cevap
18
Görüntüleme
1K
-Crazy Girl-
gericikoyluyobaz
Cevap
3
Görüntüleme
931
EroL
greenmile
Cevap
4
Görüntüleme
3K
'MhMmD'


Üst Alt