N8 İMİ HTC ONE X ile değiştiriyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
serrrkan5561

serrrkan5561

Üye
    Konu Sahibi
N8 İMİ HTC ONE X ile değiştiriyorum
Selam Arkadaşlar.. N8 imi HTC nin en son çıkartmış olduğu One X ile değiştiriyorum, yeni telefonum pazartesi elimde olacak... Sizcede doğru bi karar değilmi..

 


Febris

Febris

Üye
ya iPhone 4 yada Htc Sensation üstü bir telefon alınmalı S^3 ten geçiliyorsa :) yani en doğru karar !
 
sonerrap

sonerrap

Üye
bnce iosa gecmen daha mantıklı olurdu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
hayırlı olsun teli aldıktab sonra doğru veya yanlışın pek önemi yok
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Kullananların çoğu şikayet ediyor ama Furkan çözemedim videolarda harika telefon :hmmm
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Kullananların çoğu şikayet ediyor ama Furkan çözemedim videolarda harika telefon :hmmm

ilk zamanlarda şikayet edilmesi normal. Yeni bir olay var telefonda, quad-core. Bunu zamanla oturturlar ve şikayetler de zamanla azalır. Ayrıca şikayetsiz telefon yok ki :)
 
bkurtulus

bkurtulus

Üye
şarji canini sikabilir. Onun dişinda çok memnun kalacağinizi düşünüyorum.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen.. Ekranı yanıyor diyen var toz giriyo diyen var htc amerika da da yasak yedi acil çözmeli sorunları yoksa sakat
 
serrrkan5561

serrrkan5561

Üye
    Konu Sahibi
Ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaslar... herkes daha iyilerine sahip olur inşallah... Anlamadığım olay dünya piyasasında olupta memnun olunan bi telefon markası yok :) Google ye Xperia, galaxy s2, iphone4s, htc yazın, sevende var sövende var beğenende var beğenmeyende var... Yani o kadar tuhaf bi durumki :)) Mesela iki aynı telefona sahip kişilerin arasında geçen diyalog... birisi telefondan memnun değilim orası öyle burası böyle şurası şöyle diye şikayet eder, diğeri ise arkadasım eminmisin ben alalı 1 sene oldu hiç bi sorun yok... Yani çok tuhaf düşünceler içerisine kapılıyor insan :)) En iyisi insanın kendi bildiği ve kendi istediğidir.
 
wratH!

wratH!

Üye
çok doğru karar ben de yaklasık bir aydır araştırıyorum lys den sonra değiştireceğim n8 i one x ile. Sorunlar canını sıkmasın güncelleme ile hepsi düzeliyor. Şimdiden hayırlı olsun :oke:
 
Polymath

Polymath

Üye
Kamera Hariç Arada DAğlar kadar fark olan iki telefonu Karşılaştırıp iyi yapmışmıyım diyorsun. N8 1000 tl aldığın telefon 2000 tl. Sonuç İçin rahatlayacaksa İyi yapmışsınn...
 
serrrkan5561

serrrkan5561

Üye
    Konu Sahibi
Kamera Hariç Arada DAğlar kadar fark olan iki telefonu Karşılaştırıp iyi yapmışmıyım diyorsun. N8 1000 tl aldığın telefon 2000 tl. Sonuç İçin rahatlayacaksa İyi yapmışsınn...


Hayır anlamadığım olay niye ağlıyosun ??
 
PriZm

PriZm

Üye
Hayırlı olsun.en doğru karar.
 
man20

man20

Üye
htc one x çok güzel bi telefon. bana göre tek kötü yanı batarya :/ güncellemeyle düzelir dio arkadaşlar ama düzelse de ne kadar düzelebilir ki? 1 yada en fazla 2 saat arttırabilirler ama yine az :/ 4 çekirdek kullanınca böle oluo :D
 
Türe

Türe

Üye


ilk zamanlarda şikayet edilmesi normal. Yeni bir olay var telefonda, quad-core. Bunu zamanla oturturlar ve şikayetler de zamanla azalır. Ayrıca şikayetsiz telefon yok ki :)

Ben iPhone dan sikayet etmiyorum furkan napcaz :ehe
 
Mayk29

Mayk29

Üye
çok para 2000 tl ayrıca iphone 4s i de düşün derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt