Ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaslar... herkes daha iyilerine sahip olur inşallah... Anlamadığım olay dünya piyasasında olupta memnun olunan bi telefon markası yok

Google ye Xperia, galaxy s2, iphone4s, htc yazın, sevende var sövende var beğenende var beğenmeyende var... Yani o kadar tuhaf bi durumki

) Mesela iki aynı telefona sahip kişilerin arasında geçen diyalog... birisi telefondan memnun değilim orası öyle burası böyle şurası şöyle diye şikayet eder, diğeri ise arkadasım eminmisin ben alalı 1 sene oldu hiç bi sorun yok... Yani çok tuhaf düşünceler içerisine kapılıyor insan

) En iyisi insanın kendi bildiği ve kendi istediğidir.