Disiplin kurulu toplanacak!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BanlanmakGuzel

Üye
    Konu Sahibi
Disiplin kurulu toplanacak!
arkadaşlar öncelikle lütfen konumda geyik yapmayınız ciddi bir konu sadece fikirlerinizi ve başınızdan geçtiyse size ne yapıldığını merak ediyorum.

li3 e gidiyorum sınavdan önce çalışma kağıdının fotoğraflarını çektim telefonumla 8-9 tane
nasıl gördüyse ihtiyar görmüş ve yakaladı kağıdımı aldı tabi ki de telefonumu da tarih saat yazdı kağıda telefonla birlikte m.yardımcısına vermiş m.yardımcısı velimi çağırdı anlattı böyle böyle ve yarın disiplin kurulu toplanacakmış gerçi velim sabah gidip hocadan dilekçesini geri çekmesini isteyecek ama riskli iş...

sonuç olarak bu disiplin kurulu nasıl olur benim ileride hayatımda sorun çıkartır mı? üniversitede falan sorun olur mu? ne gibi ceza alırım? sizin başınıza geldi mi hiç?
 


spy ghost

spy ghost

Üye
Konu daha başlamadan bi yardım da ben istiyeyim 9. sınıfta alınan bir kınama cezası ne gibi bir zarar dokunur üstünden 1 sene geçti şimdi bir arkadaş için konu açmıyayım dedim yardım ederseniz iyi olur
 

BanlanmakGuzel

Üye
    Konu Sahibi
Konu daha başlamadan bi yardım da ben istiyeyim 9. sınıfta alınan bir kınama cezası ne gibi bir zarar dokunur üstünden 1 sene geçti şimdi bir arkadaş için konu açmıyayım dedim yardım ederseniz iyi olur
kınamadan bişey olmuyor bildiğim kadarıyla
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
küçük disiplin cezaları siliniyo diye biliyorum tkrar etmedkçe
 
Türe

Türe

Üye
Eger insafliysalar silerler . Degilse sabikanda gozukur durur o kinama cezasi olsa dahi
 
spy ghost

spy ghost

Üye


Mudur yardimcisina bir sormali cunku kayitlar onlarda olur genelde . Ama cinsse soylemezler :ehe
:d: cinsin önde gideni :d: ama silmişlerdir belki o arlara önetim bayağı zayıftı tüm müdür yardımcıları tayini almış gitmişti okulda bomboş kalmıştı nerdeyse yönetim :d:
 
DDorlion

DDorlion

Üye
bişey olmuyo merak etme bnim başıma hiç gelemdide bnim arkadaşlarım disiplin delisi haftada bir müdürün odasında ayda bir disiplin uzaklaştırma kınama :D :D
 
spy ghost

spy ghost

Üye
bişey olmuyo merak etme bnim başıma hiç gelemdide bnim arkadaşlarım disiplin delisi haftada bir müdürün odasında ayda bir disiplin uzaklaştırma kınama :D :D
:d: sizinkilerde bağımlılık yapmış ya :naughty:
 

enkazcı

Üye
Kardesim Allah kolaylık versin insallah atlatırsın bu durumu
benimde 8tane 1var karnede napcam bilmiyom
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Kardesim Allah kolaylık versin insallah atlatırsın bu durumu
benimde 8tane 1var karnede napcam bilmiyom
ben tüm derslerin planını kurdum 2 ders için bi plan bulamadım galiba yeniden o yazıyı göreceğim o seçeneğe işareti atacaklar ; ortalama ile geçti :naughty:
 

BanlanmakGuzel

Üye
    Konu Sahibi
bişey olmuyo merak etme bnim başıma hiç gelemdide bnim arkadaşlarım disiplin delisi haftada bir müdürün odasında ayda bir disiplin uzaklaştırma kınama :D :D
demek ki arkadaşların sorumsuz ama benim üniversite gibi bir isteğim var :(

---------- Eklendi @ 22:26:18 ---------- Yazıldı @ 22:25:45 ----------

Kardesim Allah kolaylık versin insallah atlatırsın bu durumu
benimde 8tane 1var karnede napcam bilmiyom
toplam kaç ders var :)
 

enkazcı

Üye
demek ki arkadaşların sorumsuz ama benim üniversite gibi bir isteğim var :(

---------- Eklendi @ 22:26:18 ---------- Yazıldı @ 22:25:45 ----------


toplam kaç ders var :)

Bak simdi beni derinden vurdun :d: 13ders vardi yada 12 ikisinden biri mutlaka :d:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
kopyacı :D
uyarı yada en fazla kınama alırsın..
1 yıl akıllı durursan kayda geçmez... yoksa dosyana işlenir..

kınama alan arkadaş 1 yıl geçmiş akıllı durduysa bir sorun olmaz..

ama uzaklaştırma felan alırsanız kayda geçiyor bunlar dosyanıza işlenir..

ben böyle biliyorum yanlışım varsa bilenler düzeltsin :)
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
ilk önce uyarı verırler. tekrar yakalanırsan kınama sonra böyle gıdıyor. ama o dersın kesın 1 duser :) :) kınama cezası lise 4 te sılınır.
 

BanlanmakGuzel

Üye
    Konu Sahibi
kopyacı :D
uyarı yada en fazla kınama alırsın..
1 yıl akıllı durursan kayda geçmez... yoksa dosyana işlenir..

kınama alan arkadaş 1 yıl geçmiş akıllı durduysa bir sorun olmaz..

ama uzaklaştırma felan alırsanız kayda geçiyor bunlar dosyanıza işlenir..

ben böyle biliyorum yanlışım varsa bilenler düzeltsin :)

Tamam teşekkürler :hmmm

---------- Eklendi @ 05:17:14 ---------- Yazıldı @ 05:16:23 ----------

ilk önce uyarı verırler. tekrar yakalanırsan kınama sonra böyle gıdıyor. ama o dersın kesın 1 duser :) :) kınama cezası lise 4 te sılınır.
teşekkürler saol
 

ismail010

Üye
yatılıysan ünide devlet yırdunda kalamıyosun sanırım ben bunu biliyom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt