BanlanmakGuzel
Üye
Disiplin kurulu toplanacak!
arkadaşlar öncelikle lütfen konumda geyik yapmayınız ciddi bir konu sadece fikirlerinizi ve başınızdan geçtiyse size ne yapıldığını merak ediyorum.
li3 e gidiyorum sınavdan önce çalışma kağıdının fotoğraflarını çektim telefonumla 8-9 tane
nasıl gördüyse ihtiyar görmüş ve yakaladı kağıdımı aldı tabi ki de telefonumu da tarih saat yazdı kağıda telefonla birlikte m.yardımcısına vermiş m.yardımcısı velimi çağırdı anlattı böyle böyle ve yarın disiplin kurulu toplanacakmış gerçi velim sabah gidip hocadan dilekçesini geri çekmesini isteyecek ama riskli iş...
sonuç olarak bu disiplin kurulu nasıl olur benim ileride hayatımda sorun çıkartır mı? üniversitede falan sorun olur mu? ne gibi ceza alırım? sizin başınıza geldi mi hiç?
li3 e gidiyorum sınavdan önce çalışma kağıdının fotoğraflarını çektim telefonumla 8-9 tane
nasıl gördüyse ihtiyar görmüş ve yakaladı kağıdımı aldı tabi ki de telefonumu da tarih saat yazdı kağıda telefonla birlikte m.yardımcısına vermiş m.yardımcısı velimi çağırdı anlattı böyle böyle ve yarın disiplin kurulu toplanacakmış gerçi velim sabah gidip hocadan dilekçesini geri çekmesini isteyecek ama riskli iş...
sonuç olarak bu disiplin kurulu nasıl olur benim ileride hayatımda sorun çıkartır mı? üniversitede falan sorun olur mu? ne gibi ceza alırım? sizin başınıza geldi mi hiç?

cinsin önde gideni




