Men in Black 3 - MIB III s60v5

Sponsorlu Bağlantılar



Progressivity

Progressivity

Üye
teşekkürler kardeş

---------- Eklendi @ 02:12:10 ---------- Yazıldı @ 02:10:34 ----------

oyunu çalıştıramayan arkadaşlar Java Runtime'ın en son sürümünü yüklemediyseniz eğer ondan olabilir belki
 
constantine3

constantine3

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler kardeş

---------- Eklendi @ 02:12:10 ---------- Yazıldı @ 02:10:34 ----------

oyunu çalıştıramayan arkadaşlar Java Runtime'ın en son sürümünü yüklemediyseniz eğer ondan olabilir belki

Önemli değil ve çalıştıramamamız büyük ihtimalle cfwden kaynaklanıyo.
 

xxx410

Üye
sğl.
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Gamelofta 3dolar
 
Runner626

Runner626

Üye
Aradığım oyun teşekkürler :)
 

stuffalp

Üye
Teşekkürler.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Kardeşim teşekürler de oyun donuyor benim telefon da tel hackli
 

ouzann

Üye
Eywallah
 

harbi359

Üye
saol kardesim :)
 

kankka

Üye
dehşetül vahşet bi oyun kendimi bi an androidin şefkatli kollarında hissettim sonra hafıza az dedi ve kapandı oyun o zaman anladım symbianda olduğumu :D ama oyun gerçekten çok güzel teşekkürler :)
 
x-scarface

x-scarface

Üye
:tşk:
 
ONER-1997

ONER-1997

Üye
Teşekkürler
 


Üst Alt