constantine3
Üye
Oyun için teşekkürler. Çalışırsa mükemmel olacak benim için. Simdi download ediyorum.
Önemli değil.

Oyun için teşekkürler. Çalışırsa mükemmel olacak benim için. Simdi download ediyorum.

teşekkürler kardeş
---------- Eklendi @ 02:12:10 ---------- Yazıldı @ 02:10:34 ----------
oyunu çalıştıramayan arkadaşlar Java Runtime'ın en son sürümünü yüklemediyseniz eğer ondan olabilir belki
Kardeşim teşekürler de oyun donuyor benim telefon da tel hackli
dehşetül vahşet bi oyun kendimi bi an androidin şefkatli kollarında hissettim sonra hafıza az dedi ve kapandı oyun o zaman anladım symbianda olduğumuama oyun gerçekten çok güzel teşekkürler
![]()
saol kardesim![]()

