Teşekkürler Önemli değil. :)
gevhern Üye jerich' Alıntı: bende de açılmıyor, columbia pictures yazısında öylece kalıyor. çözümünü bilen var mı Genişletmek için tıkla ... Senin telefonla alakalı kardeşim...
jerich' Alıntı: bende de açılmıyor, columbia pictures yazısında öylece kalıyor. çözümünü bilen var mı Genişletmek için tıkla ... Senin telefonla alakalı kardeşim...
constantine3 Üye Konu Sahibi gevhern' Alıntı: Senin telefonla alakalı kardeşim... Genişletmek için tıkla ... Ben CFW yükledikten sonra bazı oyunlar açılmamaya başladı
gevhern' Alıntı: Senin telefonla alakalı kardeşim... Genişletmek için tıkla ... Ben CFW yükledikten sonra bazı oyunlar açılmamaya başladı
MarjinaL -TR Üye Ben bu oyunların aynısını hatta daha iyisini n73 de oynuyordum. s60v5 e adam gibi oyun yapan çok az yapımcı var.
Ben bu oyunların aynısını hatta daha iyisini n73 de oynuyordum. s60v5 e adam gibi oyun yapan çok az yapımcı var.
constantine3 Üye Konu Sahibi MarjinaL -TR' Alıntı: Ben bu oyunların aynısını hatta daha iyisini n73 de oynuyordum. s60v5 e adam gibi oyun yapan çok az yapımcı var. Genişletmek için tıkla ... Aynen :/
MarjinaL -TR' Alıntı: Ben bu oyunların aynısını hatta daha iyisini n73 de oynuyordum. s60v5 e adam gibi oyun yapan çok az yapımcı var. Genişletmek için tıkla ... Aynen :/
CYBERstix Üye gevhern' Alıntı: Senin telefonla alakalı kardeşim... Genişletmek için tıkla ... aynı sıkıntı bende de var. Bir çözümü olmalı. oyunun versiyonu ile alakalı olabilir mi???
gevhern' Alıntı: Senin telefonla alakalı kardeşim... Genişletmek için tıkla ... aynı sıkıntı bende de var. Bir çözümü olmalı. oyunun versiyonu ile alakalı olabilir mi???