Bu belle'nin genel sorunu henüz çaresi yok ancak yeni güncelleme geldiği zaman düzelme ihtimali var benim telefondada oluyor hep
Selamunaleyküm arkadaşlar benim telefondan mesaj yollayınca giden kutusunda kalıyor iki üç kere tekrar gönder demem gerekiyor ancak öyle yolluyor iki üç kere yazılım yükledim bana misin demedi hala aynı bi çözüm önerisi olan var mı acaba?
[ENGİN];4656853' Alıntı:
microsoft apps uygulamaları yüklümü?
evet yüklü
[ENGİN];4656877' Alıntı:
onları yüklemeler'den kaldır
Bende yüklü değil bende neden yapıyor peki.. Her 3 mesajdan 2 si erteleme
Tamam demiyorum şimdi
Nasıl olmasıı gerek söyler misin bi birde öyle deneyeyim.
şimdilik oldu gibi sağolasın hocam
[ENGİN];4656942' Alıntı:
mesajları grup olarakmı atıyosun ve oturum olarak mı mesajlaşıyorsun
---------- Eklendi @ 01:16:54 ---------- Yazıldı @ 01:16:04 ----------
[ENGİN];4656942' Alıntı:
mesajları grup olarakmı atıyosun ve oturum olarak mı mesajlaşıyorsun
bende oturum olarak mesajlasiyorum.sorun bundan mı kaynaklanıyo?
bende de oluyo bazen.mesaj gitmiyo tekrar gönder yada başarısız dediği zamanlarda karşı taraftan gitmeyen mesaja cevap geliyo.karşı tarafa gidiyo ama bende gitmedi olarak görünüyo.bu sorun arada bende de oluyoBugün farkettiğim birşey, paket sorgusu için mesaj attım, mesaj gitmedi ancak cevabı geldi. Her mesaj ardı paket uyarı gelmiyor ama mesaj gitmeyipte bu uyarıyı alan var mi?
[ENGİN];4664746' Alıntı:karşı taraftan gelen mesaj senın mesajını beklemeye alabilır.

o zaman karşı taraftan hemen cevap yazmamasını istemek lazım![]()

