c6-01 de mesaj yollama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ultralaz61_55

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 de mesaj yollama sorunu
Selamunaleyküm arkadaşlar benim telefondan mesaj yollayınca giden kutusunda kalıyor iki üç kere tekrar gönder demem gerekiyor ancak öyle yolluyor iki üç kere yazılım yükledim bana misin demedi hala aynı bi çözüm önerisi olan var mı acaba?
 


'Sefer

'Sefer

Üye
Bu belle'nin genel sorunu henüz çaresi yok ancak yeni güncelleme geldiği zaman düzelme ihtimali var benim telefondada oluyor hep
 

ultralaz61_55

Üye
    Konu Sahibi
Bu belle'nin genel sorunu henüz çaresi yok ancak yeni güncelleme geldiği zaman düzelme ihtimali var benim telefondada oluyor hep

Eyvallah hocam sağolasin düzeltirler inşallah yoksa kafayı yiyecem
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Selamunaleyküm arkadaşlar benim telefondan mesaj yollayınca giden kutusunda kalıyor iki üç kere tekrar gönder demem gerekiyor ancak öyle yolluyor iki üç kere yazılım yükledim bana misin demedi hala aynı bi çözüm önerisi olan var mı acaba?

microsoft apps uygulamaları yüklümü?
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Bende yüklü değil bende neden yapıyor peki.. Her 3 mesajdan 2 si erteleme
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Nasıl olmasıı gerek söyler misin bi birde öyle deneyeyim.
 
mert41994

mert41994

Üye
Onları silmek bir nebze yardımcı oluyor. Bende hala nadiren oluyor
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
[ENGİN];4656942' Alıntı:


mesajları grup olarakmı atıyosun ve oturum olarak mı mesajlaşıyorsun


---------- Eklendi @ 01:16:54 ---------- Yazıldı @ 01:16:04 ----------


Oturum olarak
 

mining-

Üye
[ENGİN];4656942' Alıntı:


mesajları grup olarakmı atıyosun ve oturum olarak mı mesajlaşıyorsun


bende oturum olarak mesajlasiyorum.sorun bundan mı kaynaklanıyo?
 
mert41994

mert41994

Üye
Bugün farkettiğim birşey, paket sorgusu için mesaj attım, mesaj gitmedi ancak cevabı geldi. Her mesaj ardı paket uyarı gelmiyor ama mesaj gitmeyipte bu uyarıyı alan var mi?
 

mining-

Üye
Bugün farkettiğim birşey, paket sorgusu için mesaj attım, mesaj gitmedi ancak cevabı geldi. Her mesaj ardı paket uyarı gelmiyor ama mesaj gitmeyipte bu uyarıyı alan var mi?
bende de oluyo bazen.mesaj gitmiyo tekrar gönder yada başarısız dediği zamanlarda karşı taraftan gitmeyen mesaja cevap geliyo.karşı tarafa gidiyo ama bende gitmedi olarak görünüyo.bu sorun arada bende de oluyo
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
karşı taraftan gelen mesaj senın mesajını beklemeye alabilır.
 

mining-

Üye
[ENGİN];4664746' Alıntı:
karşı taraftan gelen mesaj senın mesajını beklemeye alabilır.

o zaman karşı taraftan hemen cevap yazmamasını istemek lazım:)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt