imei klonlanmistir ayvayi yedim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

femtv

Üye
yeniden rom at belki düzelir
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Sildiğim mesajlardaki açıklamaları uyarı niteliğinde kabul edin.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
aynısı başıma geldi arkadaşım telefoncuyu başka birine devretmiş sonra bütün müşterilerin bilgilerinide(IMEI dahil) sonra bu yeni(sahtekar) sahibi oradaki imeileri imei si silinmiş telefonlara yazmışlar sonra arama yapamadım hollanda da bu işlerle ilgilenen kurumu aradım polise gidin imei takibi yaptırın dediler adresi bulduk adamlar tazminat ödedi bende bi ağız burun daldım :)
 

guro123456

Üye
    Konu Sahibi
ben şimdi hollandayimi aricam onlarmi ilgileniyor biraz detaylı anlatirmisin. Ayrıca telefonumu birdaha kullanmasam bile bu kadar yardım etmeye çalışan arkadaşları gördükçe göğsüm kabardı kapansada gam yemem artık ama kapanmasa iyi olur tabi
 

mancukya

Üye
Bildigim kadariyla Pasaport ile kayit olayinda elinde belgen varsa gerekli mücracati yapip aciliyor enistemin basina geldi pasa pasada actilar ama biraz ugrastirir
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Böyle iş olmaz arkadaş Adam parasını veriyo telefon alıyo millet imeisini kopyalıyo adamın elinde patlıyo telefon mahkeme heyetine başvur yurt dışı bile olsa hakkını savun bence
 

femtv

Üye
ben şimdi hollandayimi aricam onlarmi ilgileniyor biraz detaylı anlatirmisin. Ayrıca telefonumu birdaha kullanmasam bile bu kadar yardım etmeye çalışan arkadaşları gördükçe göğsüm kabardı kapansada gam yemem artık ama kapanmasa iyi olur tabi

amacın farklı galiba
 

guro123456

Üye
    Konu Sahibi
femtv arkadaş sana cevap yazmiyim diye kendimi tutuyorum amacın dalga gecmekse.mizah bölümüne git amacimin ne olduğu ne demek istediğimi herkez anladı
 
blacktalon

blacktalon

Üye
Bu silinen mesajlar olmus küfür vb seyler ettilerse hakkımızda bilelim
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
ben şimdi hollandayimi aricam onlarmi ilgileniyor biraz detaylı anlatirmisin. Ayrıca telefonumu birdaha kullanmasam bile bu kadar yardım etmeye çalışan arkadaşları gördükçe göğsüm kabardı kapansada gam yemem artık ama kapanmasa iyi olur tabi

Ben burada yasiyorum dostum karsilastirmak istedim turkiye de nasil bilmiyorum
 
KayraBey

KayraBey

Üye
aynısı başıma geldi arkadaşım telefoncuyu başka birine devretmiş sonra bütün müşterilerin bilgilerinide(IMEI dahil) sonra bu yeni(sahtekar) sahibi oradaki imeileri imei si silinmiş telefonlara yazmışlar sonra arama yapamadım hollanda da bu işlerle ilgilenen kurumu aradım polise gidin imei takibi yaptırın dediler adresi bulduk adamlar tazminat ödedi bende bi ağız burun daldım :)

Fena dalmışsın avatarından belli :)
 
Strange

Strange

Üye
hocam telefoncular imei atmiyor mu? bizim arkadas var kacak telefon satiyor kapanirsa getir imei atayim falan diyor oyle bisey mumkunse yaptir
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Telefonunu pasaportuna kayıt ettirdiysen ve ettiklerinden eminsen, bir şey olmaz telefona..

İmei numaralarının sisteme kaydolması için biraz süre lazım. Mesela benim telefonuma da anakart değişimi yapıldı. Dolayısıyla imei değişti. Servis bana mesaj gelirse dikkate almamam gerektiğini, imei kayıt işlemi gecikirse mesajın geldiğini fakat kapanmadığını söyledi.

Bana da mesaj geldi ama kapanmadı telefonum..

Yazılanları dikkate alman içindeki tedirginliği azaltır.

Yurt dışından getirdikten sonra kayıt yaptırmadan önce sim kartını takıp, kullanmak istemişsen ve sonradan gidip kayıt ettirmişsen uyarıyı dikkate alma. Hadi diyelimki kapandı! kayıt yaptırdığın yere gider kaydını doğrularsın, birde şu var klon varsa eğer her iki telefonada uyarı gider, asıl olan kalır çakma olan kapanır servisden arkadaşların bana söyledikleri böyle aksi bir durum varsa bilemem.
 

guro123456

Üye
    Konu Sahibi
resvan kardeşim en mantıklı sen yazmışsın evet sim kartı takmadan bir kaç ay kullandım sonra pasaport kaydı yaptırdım cakma imei nin kapanması da mantıklı olması gereken bu olması lazım fakat benim telefonum kapanırsa kayıt yaptirdigin yere git demussin gittim adamlar bizle bi alakası yok yapacağımız bişey yok dediler umarım dediklerin doğrudur
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
iyi de klon değil ki bu, zaten yurtdışı :ehe
sadece imei değiştirilebilirse kullanılır, o da mümkünse :oke:
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt