öyle düzelmezyeniden rom at belki düzelir

ben şimdi hollandayimi aricam onlarmi ilgileniyor biraz detaylı anlatirmisin. Ayrıca telefonumu birdaha kullanmasam bile bu kadar yardım etmeye çalışan arkadaşları gördükçe göğsüm kabardı kapansada gam yemem artık ama kapanmasa iyi olur tabi
amacın farklı galiba
ben şimdi hollandayimi aricam onlarmi ilgileniyor biraz detaylı anlatirmisin. Ayrıca telefonumu birdaha kullanmasam bile bu kadar yardım etmeye çalışan arkadaşları gördükçe göğsüm kabardı kapansada gam yemem artık ama kapanmasa iyi olur tabi
aynısı başıma geldi arkadaşım telefoncuyu başka birine devretmiş sonra bütün müşterilerin bilgilerinide(IMEI dahil) sonra bu yeni(sahtekar) sahibi oradaki imeileri imei si silinmiş telefonlara yazmışlar sonra arama yapamadım hollanda da bu işlerle ilgilenen kurumu aradım polise gidin imei takibi yaptırın dediler adresi bulduk adamlar tazminat ödedi bende bi ağız burun daldım![]()

Telefonunu pasaportuna kayıt ettirdiysen ve ettiklerinden eminsen, bir şey olmaz telefona..
İmei numaralarının sisteme kaydolması için biraz süre lazım. Mesela benim telefonuma da anakart değişimi yapıldı. Dolayısıyla imei değişti. Servis bana mesaj gelirse dikkate almamam gerektiğini, imei kayıt işlemi gecikirse mesajın geldiğini fakat kapanmadığını söyledi.
Bana da mesaj geldi ama kapanmadı telefonum..
iyi de klon değil ki bu, zaten yurtdışı![]()
sadece imei değiştirilebilirse kullanılır, o da mümkünse![]()
