DDorlion
Üye
Abilerim kardeşlerim bi yardım edin
Selam 16 yaşındayım 9 sınıf yani lise 1 e gidiyorum ve 10 sınıflardan bi kıza aşık oldum kankama söyledim hallet şu işi diye 4 kere uğraştı hiçbirinde olmadı son çare sınıftan onu tanıyan arkadaşlarımdan elif var ona dedim bugün git yap şu işi diye çıkışta gidecekti durdrdum napcamı bilmiyorum bi fikir verin kızın karşısına geçmeye cesaret edemiyorum lütfen yardım edin kafam fena takıldı 



bende 9.sınıfım ama sınıfı d olan 9.sınıftan iremi seviyorum fakat o beni sevmiyor..olsun halada seviyorum..faceden yazdım nolur cvp at diye gelmedi bekliyorum cevabını kızın çok ama çok güzel benim gözümde
çok ama çok üzüldüm ama olsun seviyorum halada faceden sürekli yazıyorum cevap yok off ya



