Abilerim kardeşlerim bi yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
Abilerim kardeşlerim bi yardım edin
Selam 16 yaşındayım 9 sınıf yani lise 1 e gidiyorum ve 10 sınıflardan bi kıza aşık oldum kankama söyledim hallet şu işi diye 4 kere uğraştı hiçbirinde olmadı son çare sınıftan onu tanıyan arkadaşlarımdan elif var ona dedim bugün git yap şu işi diye çıkışta gidecekti durdrdum napcamı bilmiyorum bi fikir verin kızın karşısına geçmeye cesaret edemiyorum lütfen yardım edin kafam fena takıldı !utan!:züü:
 


ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
dikkatini çekMeye çalış ilk önce.kendini farklı kıl
 
Symbianize

Symbianize

Üye
biraz bakış belli et yüz vermiyosa uğraşma
 

enkazcı

Üye
yaw gardşm kendinden büyüklere bakma yerler adamı yerler :d: bende 9.sınıfım ama sınıfı d olan 9.sınıftan iremi seviyorum fakat o beni sevmiyor..olsun halada seviyorum..faceden yazdım nolur cvp at diye gelmedi bekliyorum cevabını kızın çok ama çok güzel benim gözümde
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
biraz bakış belli et yüz vermiyosa uğraşma
istemediğini açık açık dedi arkadaşıma ama bilmiyom ben karşısına çıksam kendim desem diyom cesaretim yok napcam yaa :/

---------- Eklendi @ 00:14:02 ---------- Yazıldı @ 00:12:14 ----------

yaw gardşm kendinden büyüklere bakma yerler adamı yerler :d: bende 9.sınıfım ama sınıfı d olan 9.sınıftan iremi seviyorum fakat o beni sevmiyor..olsun halada seviyorum..faceden yazdım nolur cvp at diye gelmedi bekliyorum cevabını kızın çok ama çok güzel benim gözümde
1 yaştan ne olcakki onun öne sürdüğü sebepte bu zaten ama hz muhammed ve eşi arasında 15 yaş varmış 1 yaşın lafı yapılamaz bnceki bn kızdan daha büyük duruyorum :)
 

enkazcı

Üye
istemediğini açık açık dedi arkadaşıma ama bilmiyom ben karşısına çıksam kendim desem diyom cesaretim yok napcam yaa :/

---------- Eklendi @ 00:14:02 ---------- Yazıldı @ 00:12:14 ----------


1 yaştan ne olcakki onun öne sürdüğü sebepte bu zaten ama hz muhammed ve eşi arasında 15 yaş varmış 1 yaşın lafı yapılamaz bnceki bn kızdan daha büyük duruyorum :)
dğru orası gardaşm ama hani yanında gezerken şimdi dalga geçerler bizim okulda kesin dalga geçerler :d: ama kız 1 yaş büyüğüyle çıksa dalga geçmezler bu işler böyle bizim okulda :d:
bu arada bende geçen hafta cuma tüm cesaretimi toplayıp yanına gittim ve
merhaba tanışabilirmiyiz dedim
yo hayır dedi heyecanlanarak ve sınıfına gitti teneffüsün bitmesine 8dk varken :( çok ama çok üzüldüm ama olsun seviyorum halada faceden sürekli yazıyorum cevap yok off ya
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
dğru orası gardaşm ama hani yanında gezerken şimdi dalga geçerler bizim okulda kesin dalga geçerler :d: ama kız 1 yaş büyüğüyle çıksa dalga geçmezler bu işler böyle bizim okulda :d:
bu arada bende geçen hafta cuma tüm cesaretimi toplayıp yanına gittim ve
merhaba tanışabilirmiyiz dedim
yo hayır dedi heyecanlanarak ve sınıfına gitti teneffüsün bitmesine 8dk varken :( çok ama çok üzüldüm ama olsun seviyorum halada faceden sürekli yazıyorum cevap yok off ya
en azından sen cesaret etmişsin denemişsin kardeş ben onu dahi yapamadım kıza 2 metreden fazla yaklaşamadım daha bulunduğu ortamda yüzüne bakamıyorum dehşet utangacım bu konuda :/
 

enkazcı

Üye
en azından sen cesaret etmişsin denemişsin kardeş ben onu dahi yapamadım kıza 2 metreden fazla yaklaşamadım daha bulunduğu ortamda yüzüne bakamıyorum dehşet utangacım bu konuda :/
utanmıcan kardeşim bende bayağı utanıyordum..ama geçti neticede bişeyde olmadı ama olsun..halada seviyorum..git yanına ismi neyse örn. irem :d: bi gelirmisin bişey konuşabilirmiyiz dicen ben demedim öle mallık ettim ben direk merhaba tanışabilirmiyiz dedim hayır dedi.
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
utanmıcan kardeşim bende bayağı utanıyordum..ama geçti neticede bişeyde olmadı ama olsun..halada seviyorum..git yanına ismi neyse örn. irem :d: bi gelirmisin bişey konuşabilirmiyiz dicen ben demedim öle mallık ettim ben direk merhaba tanışabilirmiyiz dedim hayır dedi.
adı meryem bi sıkıntı daha var kızın kankaları bnim sınıfta ve 6 tane kız kankası bizim sınıfta ama kız hiçbişey sölemedi onlara söleseydi büyük dalga konusu olcaktım bizim burda çok dalga geçiyolar salı günü cesaretimi toplayıp inşallah kimseyi araya sokmadan direk gidicem yanına konuşcam cesaret verdiğin için teşekkürler kardeş :pro:
 

enkazcı

Üye
adı meryem bi sıkıntı daha var kızın kankaları bnim sınıfta ve 6 tane kız kankası bizim sınıfta ama kız hiçbişey sölemedi onlara söleseydi büyük dalga konusu olcaktım bizim burda çok dalga geçiyolar salı günü cesaretimi toplayıp inşallah kimseyi araya sokmadan direk gidicem yanına konuşcam cesaret verdiğin için teşekkürler kardeş :pro:

Aynı bizim okul gibiymis dalga gecilecek ne varsa sevmek sucmu ya? git yanına tenha bir yere gotur meseleyi knus "ah benim esek kafam " keske direk tenha yere gidip mevzuya girseydm ins olur kardesim senin isinde benim isimde
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Beyler gidin konuşun içinizde ne varsa atarsınız böylece kızı fazla büyütmezsiniz gözünüzde zaten herkesin başından geçebeilecek bir olay yaşadıkların :oke:
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
Aynı bizim okul gibiymis dalga gecilecek ne varsa sevmek sucmu ya? git yanına tenha bir yere gotur meseleyi knus "ah benim esek kafam " keske direk tenha yere gidip mevzuya girseydm ins olur kardesim senin isinde benim isimde
inşallah kardeşim :/

---------- Eklendi @ 13:26:51 ---------- Yazıldı @ 13:24:08 ----------

Beyler gidin konuşun içinizde ne varsa atarsınız böylece kızı fazla büyütmezsiniz gözünüzde zaten herkesin başından geçebeilecek bir olay yaşadıkların :oke:
utanmasam konuşcam ama salı günü gitcem konuşcam kararlıyım :ok2:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
utanmasam konuşcam ama salı günü gitcem konuşcam kararlıyım :ok2:
konuya düzgün gir tanışmış biri olsaydın nasılsın diye konuya girerdin ama o da değil o zaman kızı direkt çağır yanına arkadaşlarının yanında söylersen ben cevabı çok iyi biliyorum ''hayır'' eğer şımarık bir kızsa dalga bile geçebilir ondan başbaşa konuşmakta fayda var
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
konuya düzgün gir tanışmış biri olsaydın nasılsın diye konuya girerdin ama o da değil o zaman kızı direkt çağır yanına arkadaşlarının yanında söylersen ben cevabı çok iyi biliyorum ''hayır'' eğer şımarık bir kızsa dalga bile geçebilir ondan başbaşa konuşmakta fayda var
çok fazla tanımıyorum yüzyüze direk görüşmüşlüğümüzde yok sanal alemdede yok o ayrı mevzuda kız şımarık değil anladığım kadarıyla sakin sessiz zaten o yüzden hasta oldum ben ona :nargile:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
çok fazla tanımıyorum yüzyüze direk görüşmüşlüğümüzde yok sanal alemdede yok o ayrı mevzuda kız şımarık değil anladığım kadarıyla sakin sessiz zaten o yüzden hasta oldum ben ona :nargile:
ben öyle birini bulmuştum ama derler ya evdeki hesap çarşıya uymadı iş yattı tabi şimdi bi bakışıyoruz hergün yanımdan geçiyor :d: tam eğlence uyuzluk olsun yoksa şimdi bir gram duygu yok içimde
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
ben öyle birini bulmuştum ama derler ya evdeki hesap çarşıya uymadı iş yattı tabi şimdi bi bakışıyoruz hergün yanımdan geçiyor :d: tam eğlence uyuzluk olsun yoksa şimdi bir gram duygu yok içimde
benim işte yattı zaten kız başkasını seviyomuş başkasını seven birinide üstelemeninde alemi yok çıksa bile kalbinde başkası olduktan sonra .. :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
518
DarkredBlue61
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978
Cevap
10
Görüntüleme
523
Baydırman
Oguzhantrc
Cevap
21
Görüntüleme
2K
Oguzhantrc


Üst Alt