Alın size yeni F/P canavarı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
serseri6092

serseri6092

Üye

bende galaxy w ve sony neo v arasında kaldım kararsızım ikisinden birini alacağım ama çok kararsız kaldım beni uzun süre idare edecek bi tel olması lazım alacağım telefon. ve ilk android li ve dokunmatik telefonum olcak almışken iyi olsun diyorum :)
 


klongs

klongs

Üye
bende galaxy w ve sony neo v arasında kaldım kararsızım ikisinden birini alacağım ama çok kararsız kaldım beni uzun süre idare edecek bi tel olması lazım alacağım telefon. ve ilk android li ve dokunmatik telefonum olcak almışken iyi olsun diyorum :)
bence neo v ye bir ics gelsin yorumlara göre iyiyse neo v al
 
eRDiiL

eRDiiL

Üye
turkcellin camında görmüştüm resmini motorola piyasaya geri mi döndü demiştim iyi telefon gibi gerçekten turkcell de kampanyalı satıyor heralde faturalı hatlara
 
serseri6092

serseri6092

Üye
bence neo v ye bir ics gelsin yorumlara göre iyiyse neo v al


evet doğru diyosun saten yaza 1 ay var o zamana kadar oturur herşey eğer bir sorun olmasa neo vyi alırım iyi bir telefon bakalım ıcsde nasıl çalışcak
 
quigleyarman

quigleyarman

Üye
Güzel makine
 

rapidline

Üye
işlemcisi
 
karayel90

karayel90

Üye
1 ghz dual core
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

350 MB ram var ponduçç'um :d: galaxy W de .. ben tavsiye etmiyorum ilerde sorun yaşar o ram yetmez... android için en az 768 MB ram olması lazım..

bi şey olmaz azizim. Biraz kullansın yeni bi android alır :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt