Symbian (N8) hakkında bolca soru..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozakin70

ozakin70

Üye
bu ne yaa iyice düştü
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
beyler adam n8 beğenmiş ona göre yorum yapalım

1) farklı terimler flaş dosyalarını atıksız sıfırdan yüklemek için kullanılır imzalamak ayrı bi olaydır imzasız uygulamaları yüklemek için hack yaparsın hiç bi sorun olmaz forumda nerdeyse herkesinki hackli ;)

2) garanti dışına çıkmaz garantiye verceğin zaman format atar verirsin feriştahı baksa anlamaz ;)

3) uygulamalar ovi mağazadan indiriliyor fakat çoğu uygulama reklamlı yani bağlantı istediği için genelde sitelerde paylaşılıyor

4) boyut neyse odur sana yetecek bi hafıza kartı aldınmı bi sorun olmaz

5) swype programını ben türkçe kullanıyorum forumda var oldukçada kullanışlı ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: NonaZayi
NonaZayi

NonaZayi

Üye
    Konu Sahibi
çok özür dilerim yanlış anladığım için =) teşekkür ederim ayrıcada aydınlattığın için :)

---------- Eklendi @ 14:19:33 ---------- Yazıldı @ 14:14:18 ----------

beyler adam n8 beğenmiş ona göre yorum yapalım

1) farklı terimler flaş dosyalarını atıksız sıfırdan yüklemek için kullanılır imzalamak ayrı bi olaydır imzasız uygulamaları yüklemek için hack yaparsın hiç bi sorun olmaz forumda nerdeyse herkesinki hackli ;)

2) garanti dışına çıkmaz garantiye verceğin zaman format atar verirsin feriştahı baksa anlamaz ;)

3) uygulamalar ovi mağazadan indiriliyor fakat çoğu uygulama reklamlı yani bağlantı istediği için genelde sitelerde paylaşılıyor

4) boyut neyse odur sana yetecek bi hafıza kartı aldınmı bi sorun olmaz

5) swype programını ben türkçe kullanıyorum forumda var oldukçada kullanışlı ;)

boyut derken kapladığı yeri kastetmemıştım. ekran boyutu olarak demek istedim :) diğer cevapların içimi rahatlattı tşk ederim :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
çok özür dilerim yanlış anladığım için =) teşekkür ederim ayrıcada aydınlattığın için :)

---------- Eklendi @ 14:19:33 ---------- Yazıldı @ 14:14:18 ----------



boyut derken kapladığı yeri kastetmemıştım. ekran boyutu olarak demek istedim :) diğer cevapların içimi rahatlattı tşk ederim :)
rica ederim boyut olayınıda yanlış anlamışım ben nerdeyse her gece film atıp izliyorum bi sıkıntı olmaz kendin manuel olarak ayarlayabiliyorsun çoğunda tam ekran oluyor ama bazı videolar yandan az birşey kesik oluyor o da seçeneklerden halloluyor :)
 
NonaZayi

NonaZayi

Üye
    Konu Sahibi

rica ederim boyut olayınıda yanlış anlamışım ben nerdeyse her gece film atıp izliyorum bi sıkıntı olmaz kendin manuel olarak ayarlayabiliyorsun çoğunda tam ekran oluyor ama bazı videolar yandan az birşey kesik oluyor o da seçeneklerden halloluyor :)

son bi soru :) film nerden indiriyosun? :)
 

trontr

Üye
çok özür dilerim yanlış anladığım için =) teşekkür ederim ayrıcada aydınlattığın için :)

---------- Eklendi @ 14:19:33 ---------- Yazıldı @ 14:14:18 ----------



boyut derken kapladığı yeri kastetmemıştım. ekran boyutu olarak demek istedim :) diğer cevapların içimi rahatlattı tşk ederim :)

en fazla 720p video atabilirsin. Sanırım 1024x720 oluyor o. 1080p desteklemiyor. Attın videonun en boy oranı da önemli değil. 720p yi geçmesinn yeter ;)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
1280x720 HD boyutlarıdır. Yani 720p
 

Salihç.

Üye
nokha alma bnice ıfon veyhut andrd al.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
TheMadness

TheMadness

Üye
nokha :aha:
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
anlamadım ki bazen sitelerde köşedeki reklamlarda çıkıyor iphone a5 onlardan falan heralde :kop2:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
:kop:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
son bi soru :) film nerden indiriyosun? :)
net bi site yok google amcaya soruyorum öyle atıyorum xx türkçe dublaj indir bakıyorum mp4 indiriyorum öyle denk geliyor yani hatırlamıyorum zaten çoğu film pcde var ama pcde izlemeyi sevmiyorum gece yatıyorum uykum gelmiyor kulaklığı takıp izliyorum güzel oluyor öyle dolby bizede gelseydi daha iyi olacaktı :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

net bi site yok google amcaya soruyorum öyle atıyorum xx türkçe dublaj indir bakıyorum mp4 indiriyorum öyle denk geliyor yani hatırlamıyorum zaten çoğu film pcde var ama pcde izlemeyi sevmiyorum gece yatıyorum uykum gelmiyor kulaklığı takıp izliyorum güzel oluyor öyle dolby bizede gelseydi daha iyi olacaktı :)
oooh canım çekti şimdi bu arada film arayan varsa İmmortals kesinlikle tavsiye ederim ve mümkünse altyazılı izleyin harika bir film ben dolbyle tekrar izlicem telefonda izlemedim daha :ehe
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
gözlükle 3 boyutlu deneyen varmı ? :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
o 3 boyut gözlük için değil ki :D

---------- Eklendi @ 19:03:59 ---------- Yazıldı @ 19:03:00 ----------

pardon ya ben maps ile karıştırdım demin ona yorum yapıyordum kafa gitti ben hiç denemedim :ehe
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Onu demedim zaten daha önce telefonda denedinizmi :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
denemedim valla sen ? :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt