603 neden 1.3 ghz olmadı..?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omerkun

Üye
    Konu Sahibi
Müzikler hele çok canlı oluyo valla kaptırdım kendimi :D
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen fena oldu ya bende hala dinliyorum :D
 
SheFy

SheFy

Üye
2.nesillerin ilk guçcük güncellemesi :) 1.nesiller doymadınız mi anna sonra belle haziranda bi tene daha alacaksınız halen güncelleme diye tutturmuşsunuz fena alıştıniz hea :D
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
800 lira baydık güncelleme hakkımız . :ehe
Bu arada 603'ün OC edilmemesinin tek sebebi Nokia'nın saçma sapan satış politikası .
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kulaklıkta birde hdmı bağlantıda oluyor
 
Polymath

Polymath

Üye
01.03.2012 - Saat 11.30

Nokia Conversations Fin'in baş editörü Heidi Lemmetyinen'den yeni bilgiler geldi. Nokia 603, 700 ve 701'in Nokia Belle FP1 ile işlemci saat hızının 1 GHz'den 1.3 GHz olacağını söyledi. Ayrıca Dolby Sound, yeni hızlı tarayıcı ve Maps'in son sürümü de gelecek.

Ayrıca ek bilgi olarak Nokia Belle FP1 ile yeni widgetler gelecek. O widgetleri Nokia 808 üzerinde görmek için:






Gördüğünüz gibi. 1.3 ghz olmuş olabilir son açıklamaya göre. Peşin peşin konuşmayın
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynen öyle arkadaşım 603 kullananlar baya fark gördüklerini söylüyorlar
 
Polymath

Polymath

Üye
Yok benim anlamadığım nerden biliyorsunda 1.3ghz olmadıgını. Nerden ölçtün ? :)) Daha diğer tellerin bile 1.3 ghz olduğu belli değilken ne bu acele? En son açıklamaya göre 1.3 ghz olacağı söylenmiş ve Gözle görünen büyük ölçüde bir performans artışı var. Bunlara kesi kanıt bulmadan neden 603 1.3 ghz olmadı diye Foruma sormak çok saçma!
 
SheFy

SheFy

Üye
Bazı siteler 603 aynı kalacak demiş ve yazılan yazılar tüm sitelerde kelime kelimesine aynı kopyala yapıştır hesabı gibi bişey.. Nokia nin haberinde 3ünün de 1.3GHz olacağı söylenmiş ve 603 kullanan arkadaşlar da performansın arttığını söylemiş.. Bana göre 1.3 olmuştur
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bana da oldu gibi geliyor
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ya olsun olmasın hızı bence yeterli. Şu güncellemeyi aldığımıza bile şükretmeliyiz bencee :))

güzel bi bakış açısı ben zaten telefonumdan memnundum şimdi daha daha memnun oldum şuan tek isteğim kaldı şu sosyal ağları bi düzeltseler daha kullanışlı olsa yeter
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Nokia niye 1.3 getirdiği cihazları söylemiyor insan gibi anlamıyom :D
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Bence 603 de 1,3ghz e yükseltilmiştir. Bahsedilen yazılarda muhtemelen 603 ü kazara yazmayı unutmuşlardı ve farkına da varmadılar unuttuklarının. Sonuçta bu cihazların işlemci, ram, gpu ve batarya voltajları aynı değerlerdeyken sırf satış politikasınsan dolayı böyle bir ayrım yapmaz Nokia. Kasalarda da aşırı fark yok ki ısınma sorunundan falan bahsedelim. Bence fazla takılmamak lazım. Aslında anlayan birisi şu SW yi kurcalarsa vardır içinde cpu upgrade ile ilgili birşeyler.
 
cortex47

cortex47

Üye
Valla hızlanma var benim 603'te. Ayrıca işlemci konusunda dendiği gibi hiçbir modelle ilgili kanıt yok. Dolby Digital de göremedim.

Dolby Digital sadece yazılımsal değil de ondan. Donanımsal bir durum. Zaten 603'te HDMI çıkışı var mı ki?
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


Dolby Digital sadece yazılımsal değil de ondan. Donanımsal bir durum. Zaten 603'te HDMI çıkışı var mı ki?
HDMI ile de tam alakalı bir durum değil. Nokia HDMI çıkışı olmayan 3 yeni telefonuna da getireceğini söylemişti ve Dolby Digital gelmiş o eski mesajım zaten; sadece kulaklık/hoperlör takmak gerekiyormuş hallettim onu da on numara olmuş.
 
Polymath

Polymath

Üye


güzel bi bakış açısı ben zaten telefonumdan memnundum şimdi daha daha memnun oldum şuan tek isteğim kaldı şu sosyal ağları bi düzeltseler daha kullanışlı olsa yeter
7

Aynen katılıyorum. Bir sosyal ağları yapmak bu kadar mı zor olur acaba? Sohbete gırecegımız, videoları izleyecegımız hızlı bır program. Ama uğraşmıyorlar ki. Ben yanlış hatırlamıyorsam samsung wave 2 de facebook programı vıdeoları fılan acıyordu. Bada kadar olamadık
 

omerkun

Üye
    Konu Sahibi
bide 603ü pazarlarken twitterlı facebooklu diyolar.. Daha adam gibi uygulama yapmadan nasıl diye
blyolarsa..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt