CanKartaL
Emekli Yönetici
bide 603ü pazarlarken twitterlı facebooklu diyolar.. Daha adam gibi uygulama yapmadan nasıl diye
blyolarsa..
Twitter ve facebook a giremiyor musunuz? Giriyorsanız sorun yok onlar için
Sonuçta pazarlarken "sohbetli, video izlemeli facebook" dememişler :PŞaka bir yana gerçekten can sıkıcı bir durum şu sosyal ağlar :S Nasıl bu kadar hantal bir yapıya sahip oluyor anlamıyorum. fmobi sohbet ettiriyor ise sosyal ağlar neden ettiremiyor? Kim bilir, belki de yasal prosedür gereği Nokia nın kullanıcı facebook hesaplarına erişimi sınırlı veya belli kriterlere karşı güvenlik tedbirli bir program kullanması gerekiyordur.
oldumu sence.