T.C.K v1 Final Konusu İçin Giriş Logosu Anketi

Sponsorlu Bağlantılar

T.C.K v1 Final logosu hangisi olsun?


  • Kullanılan toplam oy
    29
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sercan5835

sercan5835

Üye
Konu Logosu ..) Biraz geç oldu ama buda benden olsun



ve yeni açılış logosu



şimdilik bu kadar...​
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869


strokee

Üye
sercan kardeş logolar güzel emeğine sağlık istersen geliştirmende yardım edebilirim onları da hangi program kullanıyorsun Corel mı Çs mi ?
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Bikerede Akay I kullanma ?
 
Mert045

Mert045

Üye
Sizde taktınız akaya ha ben bile ( cs özürlü biri olarak ) kaldırırım onu.
 
  • Beğen
Tepkiler: sercan5835
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
@sercan5835: Senin yaptığın açılış logosunu bir sonraki T.C.K versiyonlarında ankete koyacağım. Arşivime aldım, emin ellerde :oke: Yeni logolar için tekrar Allah razı olsun ;)

---------- Eklendi @ 17:01:00 ---------- Yazıldı @ 16:59:32 ----------

Logo seçimi yapamıyorum :aha: 9'a 9. Beyler, seçin birini ne olur :) Yoksa yazı tura atacağım :)
 
rft2626

rft2626

Üye
@sercan5835: Senin yaptığın açılış logosunu bir sonraki T.C.K versiyonlarında ankete koyacağım. Arşivime aldım, emin ellerde :oke: Yeni logolar için tekrar Allah razı olsun ;)

---------- Eklendi @ 17:01:00 ---------- Yazıldı @ 16:59:32 ----------

Logo seçimi yapamıyorum :aha: 9'a 9. Beyler, seçin birini ne olur :) Yoksa yazı tura atacağım :)

ikiside güzel yazı tura at :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Param yok vallahi bozuk para yani :ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Logo yarışması sonuçlanmıştır, katılan herkese gönülden teşekkür ederiz.

Kazanan logomuz:


Rambo_FT'nin yaptığı ikinci logo:

 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Konu sahibi isteği üzere konu kapatılmıştır, konu için teşekkürler :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt