Telefon Tavsiyesi Samsung Galaxy SII mi Nokia 603 mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy SII mi Nokia 603 mü?
Aralarındaki fiyat farkına aldanıp, SII 603'ü ezer geçer demeyin. Zira 603 fiyatına göre SII'yi kıskandıracak performansta.

Bir milyara s2'in olacağına, 500 liraya 603'ün olsun daha iyi (bilinçli telefon kullanıcıları derneği)
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bak son yazdığın çok iyiydi:)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Büyük ekran seviyorsan SII al.Onun dışında 603 al geç :ehe
 
technoshark

technoshark

Üye
Tabıkı galaxy s2...
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu konuyu forumda ne kadar bilinçli kullanıcı var onu ölçmek için açtım :bigstar:

Mesela, 603 yerine SII tavsiye edenler; bilinçsiz kullanıcıların ta kendileridir. Ancak, geçerli nedenler sunanlar hariç.

Samsung Galaxy SII alacağıma iPhone 4S alırıM :oke:
 

Lenneth

Üye
603 yerine Galaxy S2 tavsiye etmek icin gecerli neden sunmaya gerek yok, azicik akil ve mantik sahibi olmak yeterli.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
603 yerine Galaxy S2 tavsiye etmek icin gecerli neden sunmaya gerek yok, azicik akil ve mantik sahibi olmak yeterli.

Benim aklım ve mantığım çok şükür yerinde. Sence neden 603 alıyorum?
 
klongs

klongs

Üye
s2 ile 603 ü karşılaştırmak ferrari ile renault u karşılaştırıp renault daha iyi demek gibi bir şey
 
WebStyle

WebStyle

Üye
603 mü yoksa S2 mi derseniz kuşkusuz S2 derim sormanız hata :) ama s2 mi yoksa iphone 4s mi diye soracak olursanız bana kalırsa iphone 4s'yi tercih etmelisiniz..
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

Lenneth

Üye
Benim aklım ve mantığım çok şükür yerinde. Sence neden 603 alıyorum?

Nokia dan baskasina bakmam , telefon Nokia dir gerisi bos gibi klasik Turk dusuncesine sahip oldugunuz icin olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
pRime.

pRime.

Üye
Galaxy s2 diyorum. Gecerli nedenlerden bir tanesi de galaxy s2'nin donanimidir. Bir digeri ise ekran boyutudur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

55lim

Üye
s 2 yi ben tutamıyorum elimde arkadaş forumda ne kadar lise öğrencisi var yaw benim elimde o kadar küçük değil hani onlar nasıl tutuyo anlamadım telefonu boyutu yüzünden geri iade edenler var avrupada ne kadar çok seviyoruz büyük şeyleri
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Konu sahibi isteği üzere :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt