Adobe Flash Lite 4.1 Dosyasını Denermisin (İstek)

Sponsorlu Bağlantılar



Mrt045

Üye
üye olurken human mı bir soru soruyor onun cevabı ne
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
arkadaşlar konuyu açtım gelin muhabbete :D çabuk olun silmesinler konuyu

---------- Eklendi @ 19:47:29 ---------- Yazıldı @ 19:47:13 ----------

üye olurken human mı bir soru soruyor onun cevabı ne

no :kop2:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ya siliyolar konuyu :D

---------- Eklendi @ 19:53:46 ---------- Yazıldı @ 19:51:11 ----------

acele edin 2 kez uyardılar :ehe ban yicem şimdi

---------- Eklendi @ 19:56:46 ---------- Yazıldı @ 19:53:46 ----------


[/URL]

:d:
 

Mrt045

Üye
nick yakıyor :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye

:naughty:
 

Mrt045

Üye
:kop2:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
üyeliğimi sildiler :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Geç kaldım :ağlarım: Ne olur denk gelsin :D Bir konu daha aç :naughty:


:naughty:

:kop: :kop2: :kop: :kop2: Yarıldım :D Hele aykut muhabbeti ile ingilizceri tanıştırman süperdi :D :kop:

---------- Eklendi @ 19:15:57 ---------- Yazıldı @ 19:15:27 ----------

üyeliğimi sildiler :D

Of ya çok sıkı korunuyor forum :D

---------- Eklendi @ 19:16:41 ---------- Yazıldı @ 19:15:57 ----------

Nickte nicmiş hani b*klucivciv :kop2:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Geç kaldım :ağlarım: Ne olur denk gelsin :D Bir konu daha aç :naughty:



:kop: :kop2: :kop: :kop2: Yarıldım :D Hele aykut muhabbeti ile ingilizceri tanıştırman süperdi :D :kop:

---------- Eklendi @ 19:15:57 ---------- Yazıldı @ 19:15:27 ----------



Of ya çok sıkı korunuyor forum :D

---------- Eklendi @ 19:16:41 ---------- Yazıldı @ 19:15:57 ----------

Nickte nicmiş hani b*klucivciv :kop2:

sen açsana konu hemen gelirim :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Üyelik siliyorlar açasım gitti bu yüzden :zzz: :off:
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
Keske bi arkadas bunu ofw de denese.....
 
fLuke!

fLuke!

Üye
:d:d:d
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bi ara dm yi de basarız dert etmeyin.Saatli bi şekil de +planlı şekilde :oke: (yakında) bu flash player da olmuyor sanırsam. İmkansız gibi zaten
 
juristokrat

juristokrat

Üye
konu baya sapmış.cuma günü deneyeceğim nasip olursa.bilgi veririm.
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Oğuzhan nick güzelmiş be. Beni niye çağırmıyon?
 

jr_jamis

Üye
bi forumda gördüm yeni çıkmış adam ısrarla çalıştıgını söylüyor bende tlf olmadıgı için deneyemıyrum siz cfw de denermisiniz çalışacakmı diye lütfen denermisiniz bu dosya yeni bir dosya eski değil lütfen deneyip sonuçları yazın çok merak ediyorum adam flash player 10.1 kısmen çalışıyor ama inanmadım lütfen deneyin adam dosyayı kendi modifiye ediyor yani kendisi yapıyor bi denermisiniz


gardaş tam yazarsan ii olar bu dosyalar nire atılacak
 


Üst Alt